اپل واچ

فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ در نیمه اول سال جاری میلادی به بیش از 50 درصد رسید!

با وجود شیوع بیماری کرونا و کاهش آمار فروش گجت‌های پوشیدنی در سال 2020، ساعت هوشمند اپل واچ همچنان به عنوان پرفروش‌ترین محصول کوپرتینو‌نشین‌ها شناخته می‌شود. براساس گزارش تحقیقاتی موسسه Counterpoint، ساعت هوشمند اپل به در بازار گجت‌های پوشیدنی سال جاری میلادی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

اپل واچ

به عبارتی دیگر می‌توان گفت که این محصول اپل سلطان بلامنازع بازار گجت‌های پوشیدنی است. به خصوص اپل واچ سری 5 که با استقبال بسیاری از کاربران روبه‌رو شده و اپل را به سمت قله‌های موفقیت سوق می‌دهد. طبق گزارش منتشر شده، اپل واچ حدود 51.4 درصد از سهم بازار ساعت‌های هوشمند را در نیمه اول سال 2020 به خود اختصاص داده است. با یک بیان ساده‌تر باید بگوییم که ساعت‌های هوشمند اپل در این بازه زمانی بیش از نیمی از کل بازار را تسخیر کرده‌اند.

به علاوه، این موضوع را هم باید مطرح کنیم که سایر شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند نتوانستند به اپل نزدیک شوند. به عنوان نمونه، محصولات شرکت‌های Garmin و هواوی به ترتیب با کسب 9.4 و 8.3 درصد از سهم بازار در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. در حالی که شیوع کرونا کاهش تقاضا در بازار را به دنبال داشت، اما بازار جهانی ساعت‌های هوشمند تاکنون رشد 20 درصدی را تجربه کرده است و انتظار می‌رود که این رقم در آینده‌ای نزدیک بیشتر هم شود.

اپل واچ

پیش از این نیز پیش‌بینی شده بود که فروش ساعت‌های هوشمند تا سال 2024 میلادی دو برابر خواهد شد که ممکن است اپل نقش بسیار مهمی در آن ایفا کند. براساس تخمین‌های Counterpoint، حدود 42 میلیون ساعت هوشمند در نیمه اول سال جاری میلادی به فروش رسیده است. یکی از نکات مهم درباره این گزارش، رشد فروش 22 درصدی اپل واچ در بازارهای اروپا و آمریکایی شمالی است که سری 5 این ساعت هوشمند به عنوان پرفروش‌ترین محصول پوشیدنی در بازه زمانی فوق شناخته شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH