پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G گوگل احتمالا در اوایل مهرماه عرضه خواهند شد

اوایل ماه جاری شرکت گوگل از اسمارت‌فون میان‌رده پیکسل 4a رونمایی کرد. همچنین در جریان رویداد مذکور کمپانی تائید کرد که اسمارت‌فون‌های پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G تا پاییز سال جاری عرضه خواهند شد. پس از برگزاری این رویداد سریعا گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که نشان می‌داد گوگل در اوایل ماه اکتبر از اسمارت‌فون‌های پیکسل 5 و پیکسل 5a 5G رونمایی خواهد کرد. با این‌حال یک خبرچین مشهور با نام Jon Prosser اعلام کرد که هر 2 هندست در روز 30 سپتامبر (۹ مهر ماه) معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات جدیدا لو رفته گوگل در آخرین روز ماه سپتامبر از اسمارت‌فون پیکسل 5G با مدل‌های رنگی مشکی و سبز رونمایی خواهد کرد. همچنین هندست پیکسل 4a 5G نیز صرفا در مدل رنگی مشکی معرفی خواهد شد. مدل سفیدرنگ پیکسل 4a 5G طی ماه اکتبر در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.  با این‌حال در اطلاعات لو رفته به مشخصات این هندست‌ها هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است.

یک گزارش اخیرا لو رفته ادعا کرد که پیکسل 5 دستگاهی غول‌پیکر خواهد بود؛ اما این محصول پیکسل 5XL نامگذاری نخواهد شد. این هندست احتمالا مجهز به نمایشگر غول‌پیکر 6.67 اینچی با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این نمایشگر احتمالا توسط کمپانی‌های سامسونگ یا BOE تولید خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول از کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ بالایی برخوردار باشد.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها توان پردازشی گوگل پیکسل 5 از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G و 8 گیگابایت رم تامین خواهد شد. این هندست احتمالا با حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گجت مذکور احتمالا مجهز به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی بوده و با قیمت‌گذاری 699 دلاری عرضه خواهد شد.

هنوز کاملا مشخص نیست که توان پردازشی پیکسل 4a 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G یا چیپست‌ دیگری تامین خواهد شد. تنها جزئیات اعلام شده پیرامون پیکسل 4a 5G شامل کیفیت ساخت پایین‌تر و برچسب قیمتی 499 دلاری آن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH