رابط کاربری EMUI 11

افزایش تامین قطعات هواوی از سوی تامین‌کنندگان ژاپنی

تامین قطعات هواوی از سمت تامین‌کنندگان ژاپنی با ۵۰ درصد افزایش روبه‌رو شده است. به گزارش وب‌سایت Nikkei Asian Review، هواوی روز چهارشنبه‌ هفته‌ گذشته اعلام کرد که در سال گذشته‌ میلادی، تامین قطعات مورد نیاز این شرکت توسط شرکت‌های ژاپنی بیشتر از ۵۰ درصد رشد داشته است.

جف وانگ (Jeff Wang)، دبیر زیرمجموعه‌ ژاپنی هواوی که در توکیو مستقر است، در جریان یک نشست خبری آنلاین این دستاورد را به نقش مهم ژاپن در زنجیره‌ تامین جهانی نسبت داد.

بعد از آن که امریکا در ماه جاری میلادی دسترسی هواوی را به چیپ‌ها و دیگر تجهیزات مبتنی بر فناوری‌های امریکایی محدود کرد، رابطه‌ هواوی با تامین‌کنندگان ژاپنی‌اش یک‌بار دیگر آزموده شد.

به گفته جف وانگ هواوی روابط طولانی‌مدت و پایداری با تامین‌کنندگان ژاپنی برقرار کرده است. این شرکت در سال گذشته تقریبا ۱.۱ تریلیون ین (معادل ۱۰.۳ میلیارد دلار) تجهیزات، قطعات و مواد دیگر از شرکت‌های ژاپنی خریده است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حجم معاملات تجاری هواوی با شرکت‌های ژاپنی در سال ۲۰۱۸ به ۷۲۱ میلیارد ین ژاپن می‌رسید.

شرکت هواوی، بخش ژاپن خود را در سال ۲۰۰۵ تاسیس کرد و در ماه ژوئن امسال، تعداد کارمندان این شرکت ۹۵۰ نفر اعلام شد. هواوی همچنین بخش از زیادی از قطعات مورد نیاز خود را از شرکت‌های چینی، تایوانی و کره‌ی جنوبی تامین می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH