رکورد بیش‌ترین میزان لایک در توییتر به آخرین پست چادویک بوسمن اختصاص یافت

شبکه اجتماعی توئیتر در زمینه انتشار پست با بیش‌ترین تعداد لایک به رکورد جدیدی دست یافته است. اما این موفقیت دارای ماهیتی تلخ و شیرین است. این شبکه اجتماعی (به نقل از وبسایت Deadline) تائید کرد که آخرین توئیت چادویک بوسمن که به اعلام خبر مرگ وی توسط خانواده‌اش مربوط می‌شود؛ بیش‌ترین میزان لایک در تاریخ فعالیت توئیتر را به خود اختصاص داده است. آگهی فوت ستاره فیلم پلنگ سیاه تا بعدازظهر روز 29 آگوست (8 شهریورماه) حدودا 7.7 میلیون لایک دریافت کرده بود. اگرچه به‌نظر می‌رسد که در زمان نگارش خبر این رقم اندکی کاهش یافته است.

چادویک بوسمن طی روز 28 آگوست (7 شهریورماه) و در سن 43 سالگی پس از 4 سال مبارزه با بیماری در اثر ابتلا به سرطان روده بزرگ درگذشت. این رویداد موجب ناراحتی طرفداران وی و ابزار همدردی از سوی آن‌ها شد. بدین‌ترتیب شاهد لایک خوردن و ریتوئیت این پست توسط سلبریتی‌ها و گروه‌هایی نظیر دواین جانسون، آکادمی اسکار و انجمن ملی برای پیشرفت افراد رنگین‌پوست (NAACP) بودیم.

برخی از آخرین پروژه‌های وی شامل Spike Lee’s Da 5 Bloods و فیلم اکران نشده Ma Rainey’s Black Bottom برای موسسه نت‌فلیکس تولید شدند. اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که توئیتر انتظار شکسته شدن رکورد لایک‌ها بدین شکل را نداشته است. رکوردهای پیشین توسط پست‌های شادتر به ثبت رسیده بودند؛ پست‌هایی که توسط اشخاصی نظیر باراک اوباما، BTS، آریانا گرانده و سایر اشخاص مشهور منتشر شدند. با این‌‌حال چنین پدیده‌ای نشان‌دهنده رشد مداوم تعداد کاربران و مخاطبان توئیتر است؛ حتی اگر این شبکه اجتماعی با فشار مضاعف از جانب سرویس‌هایی نظیر اینستاگرام، TikTok و سایر غول‌های رسانه‌ای مواجه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH