سیمکارت شاد

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ عرضه سیمکارت شاد برای دانش آموزان

محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در اجلاس مدیران کل و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت مجازی برگزار شد، از ارائه سیمکارت شاد ویژه دانش آموزان خبر داد.

با توجه به ادامه‌دار شدن شیوع ویروس کرونا در کشور و اندک زمان باقی مانده تا آغاز سال تحصیلی جدید، وزارت آموزش و پرورش برنامه دارد تا کلاس‌های درسی به صورت ترکیبی مجازی و حضوری برگزار شود.

طبق اعلام وزیر آموزش و پرورش، کلاس‌های حضوری باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با تعداد محدود دانش آموز و در روزهای مختلف هفته برگزار شود.

اما با توجه برگزاری بخش اعظمی از کلاس‌های درس سال تحصیلی جدید به صورت مجازی، فراهم نمودن بستری امن و با کیفیت برای تحصیل دانش آموزان از راه دور یک امر حیاتی است. به همین منظور وزیر آموزش و پرورش کشور امروز اعلام کرد که باید از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش مخاطرات تحصیل چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی استفاده شود.

سیمکارت شاد برای دانش آموزان

حاج میرزایی با اشاره به عرضه سیمکارت ویژه دانش آموزان گفت: در صدد آن هستیم تا با کمک وزارت ارتباطات، برای ایجاد محیطی امن و ایمن برای محصلین، سیمکارت شاد ویژه دانش آموزان را عرضه کنیم.

در ادامه وزیر آموزش و پرورش به مدیریت کل آموزش و پرورش در استان‌های کشور دستور داد تا فعال سازی شبکه اینترنت و گسترش ارتباطات را به طور جدی دنبال کنند تا از این ظرفیت در خصوص تسهیل راه ارتباطی دانش آموزان با کلاس درس در سال جدید تحصیلی استفاده شود.

هرچند اطلاعات تکمیلی در خصوص سیمکارت شاد و مزایای استفاده از آن اعلام نشده اما به نظر می‌رسد به جهت یکپارچه‌سازی خدمات ویژه برای کلاس‌های آموزشی آنلاین در سال تحصیلی جدید، تمامی برنامه‌های دولت برای در نظر گرفتن بسته‌های اینترنت رایگان یا تعرفه‌های ویژه استفاده از اپلیکیشن شاد با این سیمکارت ارائه شود.

باید منتظر اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه عرضه، هزینه، ویژگی‌ها و قابلیت‌های سیمکارت شاد بود.

1 در مورد “وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ عرضه سیمکارت شاد برای دانش آموزان”

  1. همش دروغ تحویل مردم میدن تا حالا کاری نفید انجام ندادین حرف نزنین عمل کنین متاسفم براتون وزیر ارتباطات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH