گران‌ترین نسخه از اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 2 سامسونگ معرفی شد

چنان‌چه به‌دنبال خریداری یک اسمارت‌فون 1000 دلاری هستید؛ در این‌صورت احتمالا از عهده خریداری یک هندست 2000 دلاری نیز بر خواهید آمد. چنان‌چه برای خریداری یک گوشی قادر به پرداخت مبلغ 2000 دلار هستید؛ پس چرا برای تهیه آن 3300 دلار پرداخت نکنید؟ به‌نظر می‌رسد که این موضوع به‌عنوان یک اصل کلیدی در اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 2 تام براون ادیشن (Thom Browne Edition) مورد توجه قرار گرفته است. این هندست مناسب آن‌دسته از کاربرانی است که به‌دنبال خریداری گران‌ترین دستگاه موبایلی موجود در بازار هستند.

اکنون سامسونگ برای تولید چندین دستگاه مختلف با یک طراح مد رده بالای آمریکایی همکاری نموده است. نسخه لوکس گلکسی زد فولد 2 به‌دنبال عرضه اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ تام براون ادیشن روانه بازار می‌شود؛ محصولی که قیمت‌گذاری آن در مقایسه با نسخه استاندارد گلکسی زد فلیپ 1100 دلار گران‌تر بود. سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

“به منظور دستیابی به سطوح عمیق‌تری از یکپارچگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دومین هندست از سری تام براون ادیشن اکنون مشخصه‌های ساختاری مشترک بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته‌اند. الگوی هندسی خاکستری و طرح‌های نواری رنگارنگ در کنار الگوی پارچه ابریشمی موجب شکل‌گیری بافت بصری منحصربه‌فرد و طراحی بی‌نظیر در گلکسی زد فولد 2 شده است. افزونه‌های نرم‌افزاری شامل لاک اسکرین جدید و فیلترهای تصویری اختصاصی دنیای تام براون را دیجیتالی نموده و در تمامی تعاملات احساس یک محصول لوکس و تجملی را به مخاطبان القاء می‌کند.”

عرضه گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو همراه با گلکسی زد فولد 2 تام براون ادیشن توجیهی برای قیمت‌گذاری بالاتر این هندست محسوب می‌شود. هیچ‌گدام از این گجت‌ها همراه با نسخه استاندارد گلکسی زد فولد 2 عرضه نشده بودند. نکته حتی مهم‌تر اینکه شما با خریداری هندست جدید می‌توانید به سایر دوستان خود که با محدودیت‌های بودجه‌ای مواجه بوده و صرفا قادر به خریداری نسخه معمولی گوشی هستند؛ فخرفروشی نمایید. برای مشاهده ویدیوی مربوط به هندست کافیست اینجا کلیک کنید.

تمامی این اقدامات در راستای تلاش‌های کمپانی برای تبدیل نمودن گوشی‌ تاشو به یک محصول کاملا لوکس قابل تفسیر هستند. نسخه استاندارد گوشی نیز مشخصا با سرویس ممتاز (Premiere Service) ارتقایافته سامسونگ عرضه می‌شود. خدمات این سرویس شامل امکان درخواست پشتیبانی آنی و یک نوبت تعویض نمایشگر برای خسارات تصادفی است. دستگاه با قالب طراحی جدید کماکان از تمامی این امکانات برخوردار است. اما کمپانی به‌دنبال عضویت در انجمن ویژه موسسان استارتاپ‌ها موسوم به Founders Card، دسترسی به چندین باشگاه گلف و رستوران‌های ستاره‌دار میشلین است. با این‌حال مدل استاندارد کماکان فاقد گلکسی بادز رایگان است.

چنان‌چه به عقیده شما تمامی موارد فوق مطلوب هستند؛ در این‌صورت بایستی بدانید که پیش‌سفارش گلکسی زد فولد 2 تام براون ادیشن از 2 سپتامبر (12 شهریورماه) آغاز می‌شود. همچنین عرضه عمومی این هندست از روز 25 سپتامبر (4 مهرماه) آغاز خواهد شد. هندست جدید به‌صورت محدود (تنها 5 هزار دستگاه) عرضه می‌شود؛ لذا در صورت تمایل به پیش‌سفارش آن همین حالا اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH