سامسونگ از ارزان‌ترین اسمارت‌فون 5G خود با نام گلکسی A42 5G رونمایی کرد

سامسونگ در راستای کاهش هزینه ورود کاربران به عصر ارتباطات 5G طی سال جاری تمام تلاش خود را به کار گرفته و از اسمارت‌فون‌های گلکسی A51 5G و گلکسی A71 5G به‌عنوان گزینه‌های میان‌رده خود رونمایی کرده است. اکنون کمپانی تائید کرده که یک دستگاه میان‌رده دیگر با نام گلکسی A42 5G نیز در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

پخش دوم رویداد Galaxy Unpacked در روز 1 سپتامبر (11 شهریورماه) برگزار شد و در جریان این رویداد سامسونگ از اسمارت‌فون میان‌رده جدید خود رونمایی کرد. با این‌حال کمپانی به جزئیات چندانی پیرامون هندست جدید خود اشاره نکرد. اگرچه بر اساس اعلام سامسونگ گلکسی A42 5G از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه و نمایشگر 6.6 اینچی سوپر آمولد بهره خواهد برد.

همچنین تصاویر مطبوعاتی منتشر شده توسط کمپانی نشان می‌دهند که پنل پشتی هندست جدید دارای الگوی بافتی کاملا منحصربه‌فرد است و این الگو سه‌چهارم فضای پنل پشتی را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین این اسمارت‌فون در عوض به‌کارگیری طراحی نمایشگر حفره‌دار رویت شده در سایر دستگاه‌های میان‌رده 5G سامسونگ از یک ناچ قطره‌ای شکل بهره می‌گیرد.

بر اساس اعلام سامسونگ این گوشی جدید در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد. با این‌حال به قیمت‌گذاری و سایر جزئیات مربوط به هندست (نظیر مشخصات و زمان عرضه) هیچ اشاره‌ای نشده است. اگرچه با توجه به الگوی نامگذاری دستگاه به‌نظر می‌رسد که گلکسی A42 5G با برچسب قیمتی ارزان‌تر از گلکسی A51 5G روانه بازار خواهد شد.

با این‌حال در رویداد اخیر سامسونگ علاوه بر گلکسی A42 5G از محصولات دیگری شامل گلکسی تب S7 و گلکسی فیت 2 نیز به‌صورت بی‌سروصدا رونمایی شد. در ادامه تصاویر مربوط به این گجتها قابل مشاهده هستند:

سامسونگ این‌بار نیز در خصوص گجت‌های فوق توضیحات چندانی ارائه نکرد. با این‌حال کمپانی تائید کرد که گلکسی تب S7 با یک نمایشگر 10.4 اینچی، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 80 درصدی، طراحی فلزی و اسپیکرهای مجهز به فناوری دالبی آتموس عرضه خواهد شد. بعلاوه بر اساس اعلام سامسونگ، گلکسی فیت 2 با شارژدهی 15 تا 21 روزه باتری، 70 واچ فیس مختلف و قابلیت ردیابی حداکثر 5 شکل مختلف از فعالیت‌ها در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. سامسونگ در خصوص قیمت‌گذاری، زمان عرضه و سایر مشخصات این 2 گجت نیز توضیحات خاصی را ارائه نکرده است. نهایتا کمپانی در جریان رویداد اخیر از سومین دستگاه تاشوی خود موسوم به گلکسی زد فولد 2 نیز رونمایی کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH