انتشار به‌روزرسانی One UI 2.5 برای سری گلکسی S10 سامسونگ آغاز شد

شرکت سامسونگ به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 2.5 را برای پرچم‌داران قدیمی‌تر خود نظیر گلکسی زد فلیپ، سری گلکسی S20 و سری گلکسی نوت 10 منتشر کرد. اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی S10e، گلکسی S10، گلکسی S10 5G، گلکسی S10 پلاس و با یک استثنای بزرگ گلکسی S10 لایت در نوبت دریافت این به‌روزرسانی جدید قرار دارند.

اکنون انتشار به‌روزرسانی برای تعداد محدودی از دستگاه‌ها آغاز شده است و چنان‌چه همه چیز طبق برنامه به پیش برود؛ کلیه دستگاه‌های جهانی ظرف مدت 1 یا 2 هفته آینده این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

فهرست کامل تغییرات در رابط کاربری One UI 2.5

این به‌روزرسانی دارای شماره مدل‌‌های G973FOXM8DTH7، G973FXXU8DTH7 و G973FXXU8DTH7 است و رقم بولد شده در شناسه‌های مذکور برای مدل‌های مختلف سری گلکسی S10 متفاوت خواهد بود. همچنین حجم این به‌روزرسانی معادل 963 مگابایت است.

رابط کاربری جدید اصلاحات متعددی را برای پرچم‌داران سامسونگی به ارمغان خواهد آورد. اما مهم‌ترین تحول ایجاد شده در مقطع فعلی به پشتیبانی از مشخصه Samsung DeX Wireless مربوط می‌شود. همچنین به‌روزرسانی جدید از قابلیت نمایش جزئیات مربوط به اتصال وای‌فای (در صورت وجود)، استیکرهای Bitmoji روی نمایشگر همیشه روشن، تقسیم صفحه‌کلید به‌صورت افقی و بهینه‌سازی مشخصه Pro Video برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH