برای تعمیرات لپ تاپ ایسر به کجا مراجعه کنیم؟

تفاوتی نمی کند که لپ تاپ خود را لای پر قو نگه داری کنید یا هر روز ساعت ها با آن کارهای خود را سر و سامان دهید. بالاخره خراب شدن لپ تاپ شتری است که دیر یا زود در هر خانه ای می خوابد. اما اگر لپ تاپ خود را هر روز با خود به دانشگاه یا سر کار می برید، باید بدانید که تکان های شدید یا برخوردهای احتمالی حتی اگر کوله پشتی خوبی برای نگه داری لپ تاپتان داشته باشید، می توانند شما را روانه نمایندگی لپ تاپ ایسر کنند.

ایسر یکی از برندهای معتبر تولید لپ تاپ است که سال ها کاربران ایرانی با استفاده از لپ تاپ های این برند کارهای روزمره خود را انجام داده اند. هرچند که ممکن است تا سال ها پس از خرید لپ تاپ نیازی به مراجعه برای تعمیر لپ تاپ acer نداشته باشید، اما بالاخره گذر پوست به دباغ خانه می افتد.

خراب شدن لپ تاپ موضوعی نیست که بتوان آن را شوخی گرفت یا با دست گرفتن آچار و پیچ گوشتی در خانه قابل حل باشد. تعمیر لپ تاپ acer یکی از تخصصی ترین کارهایی است که اگر به درستی انجام نشود می تواند هزینه زیادی روی دست شما بگذارد.

در این مقاله قصد داریم تا یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراکز را برای انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر به شما معرفی کنیم. پس اگر می خواهید کاردان ترین افراد را برای تعمیر لپ تاپ acer خود بشناسید، با ادامه این مقاله همراه شوید.

برای تعمیر لپ تاپ acer خودم به کجا مراجعه کنم؟

همان طور که گفتیم تعمیر لپ تاپ acer یکی از تخصصی ترین کارهایی است که در زمینه تعمیرات وسایل الکترونیکی انجام می شود. بنابراین لازم است که برای انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر به یک نمایندگی لپ تاپ ایسر مراجعه کنید.

برای این کار مرورگر خود را باز کرده و آدرس www.acer-service.co را وارد کنید.

حالا شما وارد سایت نمایندگی رسمی لپ تاپ ایسر در ایران شده اید. با ورود به این سایت دیگر نیازی نیست که نگران باشید که افراد غیر متخصص کار تعمیرات لپ تاپ ایسر شما را به درستی انجام نمی دهند.

ایسر سرویس یا به طور اختصاری L.P.S یک مرکز تخصصی برای انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر است که می تواند به سادگی از پس انجام انواع تعمیرات لپ تاپ ایسر برآید. این مرکز تخصصی برای جلب اطمینان و رضایت شما پس از انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر فاکتوری به شما ارائه می دهد که ریز تمام خدمات ارائه شده را می توانید در آن بیابید. به علاوه ارائه یک گارانتی رسمی و مکتوب که تا چهار ماه اعتبار دارد، خیال شما را از بابت کیفیت خدمات ارائه شده راحت می کند.

ایسر سرویس چه خدماتی به من ارائه می دهد؟

اگر می خواهید تعمیر لپ تاپ acer تان در اسرع وقت انجام گرفته و به سرعت برای انجام ادامه کار آماده شود، ایسر سرویس یک انتخاب بسیار مناسب است. این نمایندگی لپ تاپ ایسر در ایران از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیر لپ تاپ acer شما استفاده می کند. بنابراین شما می توانید حتی انجام کارهای تخصصی مثل تعویض انواع چیپست های گرافیکی، شمالی و جنوبی را به دست کارشناسان و متخصصان ایسر سرویس بسپارید. اما لیست خدمات ایسر سرویس تنها به همین چند مورد محدود نمی شود. اگر با نمایشگر لپ تاپ خودتان چه از نوع ال سی دی و چه از نوع ال ای دی به مشکل برخوردید، تعویض آن را به ایسر سرویس بسپارید. علاوه بر این ها قطعاتی که برای تعویض کارت مودم وایرلس، شبکه، تعویض سی پی یو و رم، تعویض قاب لپ تاپ ایسر و تعویض انواع درایورهای لپ تاپ ایسر مانند دی وی دی رایتر و بلوری در دل لپ تاپ ایسر شما جایگزین می شوند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. تا حدی که می توان کیفیت این قطعات را با کیفیت قطعات اورجینال و فابریک به کاررفته در لپ تاپ ایسر یکسان دانست.

ایسر سرویس علاوه بر تعویض قطعات و جایگزینی آنها با قطعات باکیفیت، خدمات دیگری را هم در زمینه تعمیر لپ تاپ acer به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. به عنوان مثال شما می توانید تعمیر انواع اجزای سخت افزاری مانند فن، لولا و قاب لپ تاپ ایسر خود را به متخصصان ایسر سرویس بسپارید. این نمایندگی لپ تاپ ایسر در ایران یک هدیه نیز برای کسانی که تعمیرات لپ تاپ ایسر خود را به کارشناسان این مرکز می سپارند، در نظر گرفته است. شما می توانید با سپردن تعمیر لپ تاپ acer خود به ایسر سرویس خدمات نرم افزاری و سرویس داخلی را به طور رایگان دریافت کنید.

خدمات ایسر سرویس تنها در حوزه تعویض قطعات یا تعمیر لپ تاپ acer نیست. بلکه این مرکز آماده عقد قرارداد با همه شرکت ها، ارگان ها، نهادهای دولتی و فروشگاه ها است تا بتواند انواع خدمات پس از فروش و گارانتی را به آنها ارائه دهد. با عقد یک قرارداد جامع شما می توانید علاوه بر دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ایسر، انواع خدمات دیگر مانند سرویس و نگهداری سیستم ها و تعمیرات لپ تاپ ایسر را دریافت کرده و همچنین فطعات و لوازم جانبی موردنیاز خود را از ایسر سرویس دریافت نمایید.

در فروشگاه ایسر سرویس چه چیزهایی به فروش می رسد؟

نمایندگی لپ تاپ ایسر L.P.S بیشتر از 13 سال است که در زمینه های مختلف مربوط به تعمیر لپ تاپ acer، تعویض قطعات آن و واردارت انواع قطعات یدکی، چیپست ها و آی سی فعالیت می کند. قطعاتی که این مرکز برای انجام تعمیرات لپ تاپ ایسر استفاده می کند، مطابق با پیشرفته ترین فناوری روز ساخته شده اند. در نتیجه همه لپ تاپ های ایسر که برای تعمیرات به این مرکز آورده می شوند، با به روز ترین قطعات تجهیز شده و مشتریان می توانند پس از دریافت یک ضمانت 4 ماهه کتبی با خیال راحت از ایسر سرویس بیرون بروند.

اما در فروشگاه ایسر سرویس به جز دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ acer می توانید انواع لپ تاپ های ایسر را همراه با گارانتی خریداری کنید. علاوه بر این ها انواع قطعات لپ تاپ ایسر مانند سی پی یو، ال ای دی، ال سی دی، هارد، رم، درایو، صفحه کلید، فاب و فن به فروش می رسد. لوازم جانبی لپ تاپ ایسر مانند شارژر، باتری، محافظ صفحه کلید و ال سی دی، کیف و کوله پشتی نیز در فروشگاه ایسر سرویس در دسترس است. به علاوه می توانید قطعات الکترونیکی همچون مادربرد، چیپست گرافیکی، پل شمالی و جنوبی و انواع آی سی را در این فروشگاه بیابید. اگر هم نیاز به خدمات نرم افزاری داشتید، می توانید از کارشناسان این مرکز برای انجام خدماتی مربوط به انواع ویندوز، مکینتاش، لینوکس، دیوار آتش و آنتی ویروس درخواست کنید.

برای رفتن به این مرکز و استفاده از خدمات آن هم می توانید از طریق درگاه هایی که برای مسیریابی در سایت این مرکز قرار داده شده، استفاده کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH