تصاویر مطبوعاتی اسمارت‌فون ردمی نوت 10 منتشر شد

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی در تدارک عرضه احتمالا پرفروش‌ترین اسمارت‌فون خود با نام ردمی نوت 10 است. در عین‌حال به تدریج شاهد افشای جزئیات بیش‌تری پیرامون این هندست هستیم. اخیرا منابع خبری چینی تصاویر باکیفیتی از ردمی نوت 10 را منتشر نموده‌اند. محتوای این تصاویر با اطلاعات پیش‌تر لو رفته کاملا مطابقت دارند.

این اسمارت‌فون از 2 نمای جانبی به تصویر کشیده شده است. همچنین حفره کروی‌شکل تعبیه شده روی نمایشگر از دوربین سلفی منفرد میزبانی می‌کند. ماژول دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی گوشی از طراحی دایروی‌شکل بهره گرفته و مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. بعلاوه بر اساس پیش‌بینی‌ها حسگر اثرانگشت به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور به‌کار گرفته خواهد شد.

تصاویر مطبوعاتی باکیفیت از ردمی نوت 10 منتشر شد

یک شبکه اطلاعاتی معتبر در هندوستان با نام Mukul Sharma اعتبار نسبی تصاویر منتشر شده را موردتائید قرار داد. این منبع همچنین خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون مذکور بار دیگر از پنل IPS LCD بهره خواهد برد. در خصوص مشخصات این گجت هنوز هیچ‌گونه اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها ردمی نوت 10 احتمالا بر پایه 2 تراشه Dimensity 820 ساخت مدیاتک و اسنپ‌دراگون 765G، حافظه رم 8 گیگابایتی و رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه خواهد شد.

تصاویر زنده احتمالی از ردمی نوت 10 همراه با مشخصات کلیدی این هندست منتشر شد

ردمی تاکنون چندین اسمارت‌فون مختلف را در قالب سری ردمی 9 و ردمی نوت 9 روانه بازار نموده است. بر اساس گزارشات مخابره شده اکنون این برند بر روی مدل جانشین سری نوت 9 موسوم به سری ردمی‌ نوت 10 کار می‌کند. شایعات اخیر نشان می‌دهند که مدل‌های ردمی نوت 10 ظرف مدت 1 یا 2 ماه آینده رسما معرفی خواهند شد.

اخیرا یک اسمارت‌فون ناشناخته شیائومی با شماره مدل M2007J22C موفق به دریافت گواهینامه از سازمان تنظیم مقررات رادیویی دولتی در چین موسوم به SRRC شد. یک شخص خبرچین با سابقه پیش‌بینی‌های درخشان ادعا کرده که این دستگاه همان ردمی نوت 10 است. بعلاوه 2 تصویر لو رفته از این هندست در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و به برخی جزئیات کلیدی پیرامون دستگاه اشاره نموده است.

صحت این تصاویر قابل تائید نیست؛ لذا توصیه می‌شود تا به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید. یکی از تصاویر زنده نشان می‌دهد که دستگاه از شماره مدل M2007J22C برخوردار است. با توجه به محتوای تصویر لو رفته به‌نظر می‌رسد که نمایشگر گوشی مجهز به یک حفره دایروی‌شکل در سمت چپ جهت استقرار دوربین سلفی است. این تصویر نشان می‌دهد که اسمارت‌فون مذکور از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 8 گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد. رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه نصب خواهد شد.

اگرچه برخی گمانه‌زنی‌های قبلی از به‌کارگیری تراشه‌های Dimensity 820 و Dimensity 720 در اسمارت‌فون‌های سری ردمی نوت 10 حکایت داشتند؛ اما فرکانس 2.4 گیگاهرتزی پردازنده داستان متفاوتی را روایت می‌کند. چنین فرکانسی با هیچ‌کدام از 2 تراشه Dimensity مورد اشاره مطابقت ندارد. در واقع فرکانس مذکور با تراشه Dimensity 800U مطابقت دارد؛ تراشه‌ای که طی ماه گذشته معرفی شد و حداکثر سرعت فرکانس پردازنده آن معادل با 2.4 گیگاهرتز است. با این‌حال حتی تراشه اسنپ‌دراگون 765G نیز قادر به ارائه این فرکانس پردازشی خواهد بود. بنابراین اکنون مشخص نیست که توان پردازشی اسمارت‌فون M2007J22C توسط چه تراشه‌ای تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH