سامسونگ از نسخه جدید گلکسی بادز لایو با برند Fila رونمایی کرد

همکاری سامسونگ با سوپراستارهای گروه K-pop BTS در کشور کره تجربه فوق‌العاده‌ای را برای کمپانی رقم زد و اکنون سامسونگ به‌دنبال کشف فرصت‌های تجاری بیش‌تر در میان سایر برندها است. همکاری با برند معروف لباس‌های ورزشی موسوم به Fila گام بعدی در این راستا به‌شمار می‌رود.

نسخه‌ای از گلکسی بادز لایو با نام Samsung x Fila بر پایه مدل سفیدرنگ این محصول طراحی شده و با استفاده از لوگوی کمپانی Fila تزئین شده است. در بسته‌بندی مخصوص خرده فروشی این گجت 2 آیتم سفارشی وجود دارد: نخستین مورد ظاهرا یک جعبه کفش است و آیتم دیگر کفش ورزشی کوچک Fila است که به یک زنجیر متصل می‌شود.

گلکسی بادز لایو نسخه Samsung x Fila

از این محصول تنها 2000 نسخه تولید خواهد شد. بعلاوه فروش آن از روز 9 سپتامبر (19 شهریورماه) با قیمت‌گذاری 209 هزار وون کره (معادل 175 دلار/ 150 یورو) آغاز می‌شود. عرضه این محصول در کره‌جنوبی از طریق کانال Kakao Shopping Live انجام خواهد شد. در ادامه عرضه آنلاین گسترده‌تر آن از روز 20 شهریورماه آغاز می‌شود (بدین منظور کافیست به وبسایت شرکت‌های سامسونگ و Fila سر بزنید). هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ نسخه جدید ایربادهای بی‌سیم خود را در سایر مناطق جهان نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

یک شخص خبرچین با نام Ishan Agarwal نیز به اخبار جالبی پیرامون این گجت دست یافته است. اگرچه نخستین ایربادها با برند BTS بر پایه مدل قدیمی‌تر گلکسی بادز پلاس طراحی شدند (این ایربادها دارای اندازه‌ای بزرگتر بوده و فاقد قابلیت حذف نویز فعال هستند)؛ اما سامسونگ در همکاری جدید خود با گروه احتمالا این‌بار روی محصولی مبتنی بر گلکسی بادز لایو کار می‌کند.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که گروه BTS پس از قطع همکاری با برند پوما در اواخر سال گذشته به‌عنوان سفیر برند Fila انتخاب شد. بنابراین در ادامه احتمالا شاهد تبلیغات گسترده این محصولات خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH