سامسونگ نمونه اولیه نمایشگرهای تاشو اپل را می‌سازد!

آیا تحول بزرگ بعدی در صنعت اسمارت‌فون متعلق به گوشی‌های تاشو است؟ پیش‌تر شاهد عرضه چندین گوشی‌ تاشو از برندهای مختلف بودیم. اما مطابق انتظار بسیاری از کارشناسان این گجت‌ها مورد استقبال گسترده قرار نگرفتند. هزینه بالا یکی از دلایل احتمالی برای عدم به‌کارگیری این فناوری از سوی بسیاری از تولیدکنندگان به‌شمار می‌رود؛ بنابراین در صورت کاهش جزئی هزینه ساخت هندست‌های تاشو احتمالا شرایط فعلی دستخوش تغییر خواهد شد.

بر اساس برخی شایعات مخابره شده شرکت اپل مشغول بررسی این ایده است. اکنون با توجه به پست منتشر شده توسط Ice Universe در شبکه اجتماعی Weibo به‌نظر می‌رسد که تمایل شرکت اپل برای تولید اسمارت‌فون‌های تاشو افزایش یافته است. بر اساس محتوای این پست خبرچین مذکور ادعا می‌کند که اپل ظاهرا سفارش خرید تعداد زیادی نمایشگر تاشو را به سامسونگ ارائه نموده است.

پست مذکور ادعا می‌کند که این نمایشگرهای تاشو در دستگاه‌های موبایلی به‌کار گرفته خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ نمونه نمایشگرهای موردنیاز اپل را طی دوره‌ای 1 ساله در اختیار این شرکت قرار دهد. این پدیده در واقع نشان می‌دهد که اپل به‌صورت نسبتا جدی به‌دنبال تولید چنین دستگاهی است. در حال حاضر تصمیمات احتمالی اپل در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ لذا بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در کدام‌یک از محصولات خود می‌تواند از این نمایشگرها استفاده کند.

اکنون می‌توان حدس زد که این نمایشگرها برای گوشی‌های آی‌فون به‌کار گرفته خواهند شد؛ اما در عین‌حال می‌توان از آن‌ها برای دستگاه‌های آی‌پد نیز استفاده کرد؛ چرا که بدین‌ترتیب اپل قادر به تولید آی‌پدهایی مجهز به نمایشگر تاشو با اندازه‌ بزرگتر و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. با این‌حال هم‌اکنون بایستی به صحت و سقم این اظهارات با دیده تردید نگاه کرد؛ خصوصا آن‌که شرکت‌ها همواره به بررسی و تست نمونه‌های اولیه دستگاه‌های جدید می‌پردازند و این موضوع لزوما به‌معنای عرضه چنین محصولاتی به بازار نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH