سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 3 به‌زودی رونمایی خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد که تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ در آینده‌ای نزدیک روانه بازار خواهد شد؛ چرا که در اوایل هفته جاری تولیدکننده کره‌ای گواهینامه ضروری جهت خرده فروشی محصول نهایی در بازارهای بین‌المللی را دریافت کرد. بنابراین اگرچه اخبار مربوط به موجودیت این محصول تنها چند روز پیش منتشر شد؛ اما ظاهرا همه چیز به سرعت در حال پیشرفت است. به‌دنبال انتشار گواهینامه Bluetooth SIG اکنون می‌توان تائید کرد که این گجت یک تبلت اندرویدی از سری محصولات مقاوم بوده و موجودیت آن توسط اتحادیه Wi-Fi Alliance نیز موردتائید قرار گرفته است.

هر 3 نسخه گلکسی تب اکتیو 3 با شماره مدل‌های SM-T575، SM-T570 و SM-T577 موفق به دریافت تائیدیه از Wi-Fi Alliance شده‌اند. سوابق عمومی نشان می‌دهند که این مدل‌ها در وهله نخست از جنبه امکانات ارتباطی بیسیم با یکدیگر تفاوت دارند. مدل SM-T570 صرفا از اتصال وای‌فای پشتیبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که نسخه SM-T575 در کنار این مشخصه از قابلیت اتصال به شبکه LTE نیز برخوردار است. نهایتا به‌نظر می‌رسد که شناسه SM-T577 متعلق به نسخه 5G دستگاه است. هر 3 دستگاه با رابط کاربری One UI 2.x مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار خواهند شد.

سامسونگ تعداد دستگاه‌های اندرویدی مقاوم خود را افزایش می‌دهد

تمامی مدل‌های فوق جزو دستگا‌ه‌های مجهز به اتصال بلوتوث ورژن 5.0 به‌شمار می‌روند؛ اما این گجت‌ها از جدیدترین استاندارد وای‌فای 802.11ax موسوم به وای‌فای 6 برخوردار نیستند. این موضوع چندان مایه تعجب نیست؛ زیرا سامسونگ با عرضه سری گلکسی S10 در سال گذشته روند پیاده‌سازی این استاندارد در جدیدترین پرچم‌داران خود را آغاز کرد.

در خصوص قیمت‌گذاری گلکسی تب اکتیو 3 هیچ توضیحی ارائه نشده است؛ اما با بررسی خانواده گلکسی تب اکتیو 2 در سال 2017 می‌توان حدس زد که گجت جدید با قیمت‌گذاری اولیه حداقل 500 دلاری عرضه خواهد شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که در سالیان اخیر سامسونگ تعداد دستگاه‌های موبایلی مقاوم خود را به شکل فزآینده‌ای افزایش داده است؛ تا جایی که بسیاری از کارشناسان این محصولات را برای حل بحران برگزیت نیز بسیار مهم قلمداد می‌کنند. هیات منصفه مجلس بریتانیا کماکان بر موضع خود بر دنباله‌روی از سیاست‌های اروپا تاکید می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که گلکسی تب اکتیو 3 ظرف چند هفته آینده از طریق فروشگا‌های مستقر در ایالات‌متحده قابل خریداری باشد. چند گواهینامه اخیرا منتشر شده توسط کمیته ارتباطات فدرال (FCC) نیز از این پدیده حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH