سامسونگ تنها تولیدکننده تراشه اسنپ‌دراگون 875 کوالکام خواهد بود

کمپانی کوالکام در تدارک رونمایی از تراشه پرچم‌دار آینده خود در ماه دسامبر است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این نیمه‌هادی تحت‌عنوان تراشه اسنپ‌دراگون 875 روانه بازار خواهد شد. بر اساس گزارشات مخابره شده از کره‌جنوبی کارخانه تولید نیمه‌هادی سامسونگ موفق به ارائه پیشنهاد بهتری نسبت به TSMC شده و به تنهایی تمامی تراشه‌های موردنیاز گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده را تولید خواهد کرد.

کمپانی تولید نیمه‌هادی سامسونگ واقع در شهر پیونگتاک کره‌جنوبی

کمپانی تولید نیمه‌هادی سامسونگ موسوم به Samsung Semiconductor بخشی از شرکت سامسونگ الکترونیکس بوده و بزرگترین تولیدکننده نیمه‌هادی طی 20 سال گذشته به‌شمار می‌رود. آخرین معامله انجام شده به غول کره‌ای کمک می‌کند تا موضع فعلی خود را تثبیت نماید. همچنین گزارشات مخابره شده نشان می‌دهند که این قرارداد شامل کلیه تراشه‌های اسنپ‌دراگون 875 بوده و تولید آن‌ها حدودا بین 850 میلیون تا 1 میلیارد دلار هزینه خواهد برد.

کمپانی آمریکایی طراح تراشه ضمن برگزاری رویداد IFA 2020 در اوایل ماه جاری اقدام به سخنرانی کرد. در این مراسم مالکان بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون برای نمایش وفاداری خود به تراشه‌های اسنپ‌دراگون بر روی صحنه حاضر شدند. شیائومی و اوپو از جمله این شرکت‌ها بودند و بر اساس پیش‌بینی‌ها پرچم‌دار آینده سری Mi مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 875 در اوایل ماه مارس 2021 عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH