بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در اندروید تی‌وی

آموزش تصویری بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در تلویزیون اندروید

گاهی اوقات یک برنامه در تلویزیون هوشمند شما، به‌درستی کار نمی‌کند. بستن اپلیکیشن‌ در تلویزیون اندروید یکی از راه‌کارهای مقابله با این مشکل است. بنابراین می‌توان گفت که این قابلیت فقط مختص گوشی‌ها نیست.

بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در اندروید تی‌وی می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. شاید استریم ویدیو با مشکل مواجه شده، شاید یکی از اپلیکیشن‌ها کند شده و یا اینکه اصلا واکنش نشان نمی‌دهد. در هر صورت، بستن اجباری اپلیکیشن‌ها می‌تواند در این زمینه مفید واقع شود.

چه در داخل خود اپلیکیشن باشید و چه در صفحه خانگی اندروید تی‌وی خود، در هر صورت باید دو بار کلید “Home” را فشار دهید. بدین ترتیب می‌توانید به منوی “Recents Apps” دسترسی پیدا کنید. هدف از این منو این است که به‌سادگی بین برنامه‌های اخیرا باز شده، جابجا شوید.

بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در اندروید تی‌وی

با استفاده از کلیدهای مکان‌نمای کنترل، اپلیکیشن موردنظر را هایلایت کنید.

در ادامه باید فلش پایین را بر روی کنترل خود فشار داده تا بتوانید آیکون “X” را مشاهده کنید.

بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در اندروید تی‌وی

در نهایت برای بستن اپلیکیشن‌ در تلویزیون اندروید ، باید کلید “Select” یا “Enter” را بر روی کنترل خود، فشار دهید.

حال برنامه موردنظر بسته شده است. همان‌طور که در بالا بدان اشاره کردیم، بستن اجباری اپلیکیشن‌ها معمولا می‌تواند مشکلات برنامه‌های شما را برطرف سازد. اگر همچنان بازهم مشکلاتی را بر روی دستگاه شاهد هستید، آنگاه باید اندروید باکس و یا تلویزیون هوشمند خود را ریستارت کنید.

1 در مورد “آموزش تصویری بستن اجباری اپلیکیشن‌ها در تلویزیون اندروید”

  1. باسلام و خسته نباشید .ببخشید میخواستم بدونم چجوری میشه اپلیکشن های باز یا اینکه وقتی از برنامه خارج میشیم چجوری باید برنامه رو بست .
    ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH