فیلم‌برداری یک فیلم سینمایی با دوربین گلکسی نوت 20 سامسونگ!

بر اساس اعلامیه اخیر سامسونگ این کمپانی مشغول تهیه یک فیلم 8K با استفاده از اسمارت‌فون‌های پیشرفته خود است. این فیلم کره‌ای تحت‌عنوان “Untact” عمدتا با استفاده از اسمارت‌فون‌های گلکسی S20 و گلکسی نوت 20 فیلم‌برداری خواهد شد. غول کره‌ای اعلام کرده که پروژه جدید این شرکت با هدف ترویج فناوری‌های 8K طراحی شده است.

فیلم Untact به کارگردانی کیم جی وون تولید خواهد شد. وی پیش‌تر در تولیدفیلم‌های The Good, The Bad, The Weird (محصول سال 2008) و تریلر اکشن هالیوودی با نام The Last Stand همکاری نموده است. در این فیلم عاشقانه بازیگرانی از جمله Kim Go-Eun و Kim Ju-Hun نقش آفرینی می‌کنند و صرفنظر از برخی تصاویر خاص که نیازمند جلوه‌های بصری ویژه هستند؛ این فیلم با استفاده از اسمارت‌فون‌های گلکسی در نسبت ابعاد 16:9 و رزولوشن 8K در حال ضبط است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که به منظور اکران فیلم Untact روی تلویزیون‌های 8K QLED خود در ماه آینده 2 سینمای 8K با اسامی Yeonnam-dong و Seongsu-dong را در شهر سئول کره‌جنوبی افتتاح خواهد کرد. همچنین تماشای این فیلم از طریق یوتیوب نیز امکان‌پذیر خواهد بود. سامسونگ اعلام کرده که سینماهای 8K این کمپانی از طریق سیستم رزرواسیون فعالیت خواهند کرد؛ لذا تنها گروه کوچکی از مردم قادر به تماشای فیلم به‌صورت همزمان خواهند بود.

یون تائه سیک؛ مدیر ارشد بازاریابی در سامسونگ الکترونیکس کره خاطرنشان کرد: “Untact یک فیلم 8K با کارگردانی Kim Ji-un است که بر پایه اکوسیستم 8K طراحی شده توسط سامسونگ الکترونیکس ضبط شده است. ما کماکان به تلاش‌های مختلف خود ادامه خواهیم داد تا همه بتوانند از تجربه شگفت‌انگیز ثبت وقایع زندگی روزمره با کیفیت 8K و تماشای آن‌ها همانند یک فیلم لذت ببرند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH