بیش از 11 میلیون دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند

سید حسین الحسینی، مشاور وزیر و مسئول شبکه شاد به تازگی در مورد قابلیت‌های جدید این شبکه و امکانات متنوعی که برای تسهیل کار دانش آموزان و معلمین به شبکه شاد اضافه شده است، مطالبی را بازگو کرد.

الحسینی در مورد نسخه جدید شبکه شاد گفت: ظرفیت‌های تازه‌ای به نسخه جدید شبکه شاد اضافه شده و حالا این شبکه به یک پلتفرم کاملا آموزشی تبدیل شده است.

وی در مورد تغییرات نسخه جدید شبکه شاد با نسخه‌های پیشین این برنامه گفت: در نسخه جدید شبکه شاد، رابط کاربری بازسازی شده، همچنین قابلیت‌های احراز هویت و ایفای نقش کاربران، وجود محتوای آموزشی، حضور و غیاب، ارتباط زنده یک طرفه و دو طرفه، تماس تصویری و آموزش زنده به شبکه شاد اضافه شده است.

مسئول شبکه شاد ادامه داد: از دیگر ظرفیت‌های شبکه شاد می‌توان به ارتباط دو طرفه برای تکالیف دانش آموزان، آزمون ساز، ایجاد پروفایل برای دانش آموزان و معلم، اشتراک گذاری پیام‌ها، سوالات متداول و کلاس بندی اشاره کرد. این قابلیت‌های جدید شبکه شاد را به پلتفرمی تعاملی تبدیل کرده و کیفیت آموزش را ارتقا می‌دهد.

حسین الحسینی در مورد آمار و ارقام و همچنین استقبال استان‌ها از شبکه شاد توضیح داد: تا کنون بیش از 11 میلیون و 28 هزار دانش آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند. تعداد مدیران حاضر در این شبکه 100 هزار و 744 نفر است. تعداد معلمان شبکه شاد بیش از 610 هزار نفر و تعداد مدارس موجود نیز بیش از 113 هزار مدرسه است. تاکنون در شبکه شاد بیش از دو میلیون و 465 هزار گروه ایجاد شده و تعداد پیام‌های ارسال شده به بیش از یک میلیارد و 709 میلیون و 809 هزار می‌رسد.

وی ادامه داد: استان‌های البرز، کرمانشاه، مرکزی، تهران، و شهرستان‌های تهران، قزوین، یزد و اصفهان بیشترین تعداد احراز هویت را در این شبکه داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH