سامسونگ از تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 3 رسما رونمایی کرد

روز گذشته و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره شرکت سامسونگ از تبلت جدید خود با نام گلکسی تب اکتیو 3 رسما رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی مقاوم مشتریان بخش سازمانی را هدف قرار داده است. این محصول برای محیط‌هایی ویژه با شرایط بسیار دشوار طراحی شده است و بر اساس ادعای سامسونگ از عهده سخت‌ترین مشاغل جهان نیز برخواهد آمد. این پدیده بدان معناست که تائیدیه نظامی MIL-STD-810H مشخصه کلیدی گلکسی تب اکتیو 3 به‌شمار می‌رود؛ زیرا این محصول به‌طور کلی با قابلیت مقیاس‌پذیری مقرون‌به‌صرفه طراحی شده است.

البته به منظور روشن شدن میزان مقرون‌به‌صرفه بودن این محصول کماکان بایستی منتظر بمانیم؛ اگرچه مشتریان سازمانی هم‌اکنون می‌توانند در این زمینه اظهارنظر نمایند. گواهی ضدضربه مورد اشاره شامل قلم S Pen تبلت نخواهد بود؛ اگرچه دریافت گواهی IP68 توسط این قلم مقاومت آن در برابر آب‌خوردگی و گردوغبار را تضمین می‌کند.

گلکسی تب اکتیو 3: تبلتی قدرتمند و مستحکم اما نه‌چندان هوشمند!

گلکسی تب اکتیو 3 مجهز به یک پنل 8 اینچی TFT LCD با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل (WUXGA) است. این نمایشگر نسبتا کوچک احتمالا بر روی باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی دستگاه فشار زیادی را تحمیل نخواهد کرد. بعلاوه این باتری از قابلیت تعویض توسط کاربر برخوردار است. گلکسی تب اکتیو 3 دارای حالتی اختصاصی موسوم به No Battery Mode است. این مشخصه از طریق مراجعه به پنل تنظبمات سریع (Quick Settings) قابل فعال‌سازی بوده و به کاربر امکان می‌دهد تا انرژی موردنیاز دستگاه را صرفا از طریق یک منبع برق خارجی تامین کند.

بهره‌مندی از مشخصه‌های Knox Suite سامسونگ همراه با اسکنر اثرانگشت فهرست مشخصات سازمان‌محور این دستگاه را تکمیل می‌کنند. در خصوص سایر جوانب گلکسی تب اکتیو 3 بایستی خاطرنشان کرد که توان پردازشی این تبلت از طریق تراشه اگزینوس 9810 تامین خواهد شد. این تراشه پیش‌تر و در اوایل سال 2018 به‌همراه پرچم‌داران سری گلکسی S9 سامسونگ معرفی شد.

بدین‌ترتیب ادعای سامسونگ مبنی بر عملکرد فوق‌العاده دستگاه نبایستی چندان جدی در نظر گرفته شود. موضوع عجیب و البته جالب‌توجه اینکه گلکسی تب اکتیو 3 از برخی فناوری‌های جدیدتر شامل USB 3.1 و وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند. این تبلت با برخورداری از 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه‌داخلی فلش (با قابلیت ارتقاء تا سقف 1 ترابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی) احتمالا قادر به ارائه عملکردی مطلوب در فضاهای سازمانی خواهد بود. هر 2 مدل 64 و 128 گیگابایتی این تبلت از اتصال موبایلی 4G FDD LTE پشتیبانی نموده و تقریبا از کلیه امکانات مطلوب و جایگزین GPS شامل گلوناس، Beidou و Galileo برخوردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH