اپل‌واچ

کاربران اپل واچ سری 3 بایستی از نصب به‌روزرسانی WatchOS 7 خودداری کنند!

از زمان انتشار سیستم‌عامل WatchOS 7 اپل مدت زیادی نگذشته است. این به‌روزرسانی دربردارنده امکانات و اصلاحات جدیدی برای مدل‌های مختلف اپل واچ است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که کاربران اپل واچ سری 3 بایستی از به‌روزرسانی گجت خود به آخرین نسخه WatchOS خودداری نموده یا حداقل فعلا انجام این‌کار را به تعویق بیندازند.

اپل‌واچ

این پیشنهاد با توجه به چندین مورد شکایت کاربران در وبسایت اپل و انجمن MacRumors مطرح شده است. بر این اساس ظاهرا برخی کاربران اپل واچ سری 3 پس از دریافت به‌روزرسانی WatchOS 7 با مشکلات مختلفی مواجه شده‌اند. بر اساس گزارشات مخابره شده کاربران مشکلاتی نظیر ریبوت شدن تصادفی، قفل شدن، عدم بارگذاری مطلوب برنامه‌ها و همچنین کندی عملکرد را تجربه نموده‌اند. مدت کوتاهی پس از عرضه WatchOS 7 شرکت اپل به‌روزرسانی WatchOS 7.0.1 را منتشر کرد. اما به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی مذکور هیچ‌کدام از این مشکلات را برطرف نکرده است. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که مشکلات فوق اکثرا مربوط به اپل واچ سری 3 بوده و سایر مدل‌های اپل واچ با آن‌ها دست‌به‌گریبان نیستند. با این‌حال مشکلات ایجاد شده پس از انجام به‌روزرسانی صرفا در برخی دستگاه‌های اپل واچ سری 3 قابل مشاهده هستند؛ لذا تجارب کاربری افراد در این زمینه احتمالا با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

به هرحال کارشناسان امیدوارند که اپل از این موضوع مطلع شده و در تدارک انتشار یک به‌روزرسانی جدید برای رفع مشکلات موجود باشد. بنابراین چنان‌چه هنوز نسبت به به‌روزرسانی اسمارت‌واچ خود اقدام نکرده‌اید؛ در این‌صورت بهتر است فعلا دست نگاه دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH