ابرکهکشان هفتم سامسونگ در راه است

galaxy mega7

شایعه‌هایی در شبکه اینترنت منتشر شده است که بر اساس آن‌ها ابرکهکشان هفتم سامسونگ در راه است، ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی خود را به نمایشگر‌های 7 اینچی مجهز سازد.

گفته می‌شود که این گوشی قرار است گلکسی مگا 7 نام داشته باشد. تمام این شایعات از آنجا شروع شدند که محصولی با نام شرکتی SM – T2558 در نزد کمپانی تائید محصولات الکترونیکی چین، توسط سامسونگ به ثبت رسیده است. این گوشی به احتمال فراوان و بر اساس پیش‌بینی‌ها، قرار است گلکسی مگا 7 نام گرفته و یک صفحه نمایش 7 اینچی را به کاربر خود عرضه نماید تا محصولات این شرکت را به رده جدیدی از نمایشگرهای بزرگ مجهز سازد.

این گوشی قرار است به پردازنده نیرومند چهار هسته‌ای با کلاک 1.2 گیگاهرتز مجهز باشد. رم پردازشی آن برابر با 1.5 گیگابایت خواهد بود تا کاربران این گوشی کم‌ترین کمبود در نیاز‌های پردازشی را نیز حس نکنند. همچنین دوربین 8 مگاپیکسلی برای این گوشی به‌عنوان دوربین اصلی، و دوربین 2 مگا پیکسلی به عنوان دوربین مکالمه تصویری تعبیه خواهد شد.

حافظه داخلی این گوشی قرار است برابر با 8 گیگابایت باشد و امکان ارتقای آن توسط درگاه کارت میکرو SD نیز مهیا خواهد بود. البته این مشخصات سخت‌افزاری بدون شک توان جابجا کردن رکوردهای هیچ بنچ مارکی را ندارند ولی شرایط خوبی را برای دارندگان این گوشی مهیا خواهد نمود تا با سخت‌افزاری نیرومندتر از نسخه‌ قبلی سری گلکسی مگا بتوانند از یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ 7 اینچی بهره‌مند شوند.

سال گذشته میلادی از نخستین سری گلکسی مگا با صفحه نمایش 5.8 و 6.3 اینچی رونمایی شده بود ولی نسخه 7 اینچی این گوشی، رسما رقیبی برای تبلت‌ها و فبلت‌های نیرومند سایر شرکت‌ها،  حتی خود سامسونگ محسوب خواهد شد. برخی از تحلیل‌گران این اقدام سامسونگ را به‌عنوان حرکتی در راستای مقابله با عرضه آیفون 6 با نمایشگر بزرگ می‌دانند. این دسته از افراد معتقدند این محصول می‌تواند همچنین از نظر ابعاد نمایشگر، تنوع گوشی‌های سامسونگ را بالاتر از اپل نگاه دارد و مخاطبین خاصی را در جبهه محصولات این شرکت نگاه دارد.شایان ذکر است که در سه ماه نخست میلادی برای نخستین‌ بار، سامسونگ موفق شد تا در بازار آمریکا از اپل پیشی بگیرد و رتبه نخست فروش تلفن‌های همراه را کسب کند.

سری گلکسی مگا به عنوان فبلت‌هایی برای پر کردن فاصله بین سری اصلی گلکسی و تبلت‌های سامسونگ، طراحی شده‌اند و مسئولان این کمپانی امید فراوانی به موفیقت این محصول در بازار فروش جهانی دارند. البته هنوز زمان عرضه قطعی گلکسی مگا 7 اعلام نشده است.

3 در مورد “ابرکهکشان هفتم سامسونگ در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH