کمپانی وان‌پلاس از گوشی‌های نورد N10 و نورد N100 به‌زودی رونمایی خواهد کرد

به‌نظر می‌رسد که ماه اکتبر دوران پرمشغله‌ای برای رونمایی از اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس به‌شمار می‌رود. گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 8T نخستین دستگاهی است که در روز 14 اکتبر (23 مهرماه) وارد صحنه خواهد شد. همچنین کمپانی قصد دارد تا در اواخر ماه اکتبر از چندین هندست مقرون‌به‌صرفه در گروه محصولات میان‌رده رونمایی کند. دستگاه‌های جدید بخشی از سری جوان‌پسند و جسورانه وان‌پلاس نورد به‌شمار می‌روند.

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس نورد N10 و N100 در اواخر ماه جاری عرضه خواهند شد

اکنون در خصوص اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس نورد N10 و نورد N100 صحبت می‌کنیم؛ هندست‌هایی که در وهله نخست با تمرکز بر بازار ایالات‌متحده تولید شدند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس نورد N10 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 690، نمایشگر 6.49 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌‌داخلی است. ماژول دوربین پشتی این اسمارت‌فون شامل 4 حسگر 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی است. این محصول نخستین اسمارت‌فون وان‌پلاس مجهز به ماژول دوربین 64 مگاپیکسلی به‌شمار می‌رود.

دستگاه دوم وان‌‌پلاس نورد N100 نامگذاری خواهد شد. دلیل استفاده از چنین الگوی نامگذاری عجیبی اعلام نشده است. تقریبا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این هندست یک دستگاه میان‌رده به‌شمار خواهد رفت. بعلاوه این اسمارت‌فون احتمالا همان دستگاه شایعه شده وان‌پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 460 خواهد بود. اما این موضوع صرفا یک گمانه‌زنی بوده و در حال حاضر کمپانی برنامه خود برای عرضه محصولات جدید را اعلام نکرده است.


وان‌پلاس پیش از برگزاری رویداد روز 15 اکتبر (24 مهرماه) از اسمارت‌فون نورد N10 5G رونمایی می‌کند

2 ماه پیش کمپانی وان‌پلاس از گوشی وان‌پلاس نورد به‌عنوان نخستین اسمارت‌فون میان‌رده از زمان عرضه مدل بحث‌برانگیز وان‌پلاس X رونمایی کرد. وان‌پلاس نورد اسمارت‌فونی رقابتی است که به لطف بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون 765G از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نموده و با پیکره‌بندی دوربین قدرتمند مجهز به قابلیت OIS روانه بازار می‌شود؛ موضوعی که بین دستگاه‌های میان‌رده چندان مرسوم نیست.

با این‌حال یک واقعیت خاص در مورد وان‌پلاس نورد موجب نارضایتی برخی کاربران شد. این هندست به‌صورت کاملا محدود عرضه شد و به‌عنوان مثال کاربران مقیم ایالات‌متحده قادر به خریداری آن نبودند. از زمان عرضه وان‌پلاس نورد و حتی پیش از آن شاهد انتشار اطلاعات و شایعاتی مبنی بر وجود یک هندست میان‌رده با تراشه اسنپ‌دراگون 690 5G بودیم. این تراشه میان‌رده 5G کوالکام با برچسب قیمتی ارزان‌تر نسبت به اسنپ‌دراگون 765G عرضه می‌شود. تمامی جزئیات از عرضه یک هندست جدید در 3 ماهه چهارم سال 2020 حکایت داشتند.

اخیرا با افزایش هیاهوی تبلیغاتی برای وان‌پلاس 8T کمپانی بالاخره آمادگی خود را برای رونمایی از مدل جدید وان‌پلاس نورد نشان داد.


امروز حساب‌کاربری OnePlus Nord در اینستاگرام یک تیزر جدید را منتشر کرد. این تیزر کاملا ساده بوده و صرفا شامل یک لوگوی دست‌نویس وان‌پلاس به رنگ مشکی و یک کپشن کاملا گویا با عبارت ComingSoon# است. چند هفته پیش گزارشی منتشر شد که از وجود یک دستگاه جدید وان‌پلاس نورد موسوم به وان‌پلاس نورد N10 5G در ایالات‌متحده حکایت داشت. اکنون کارشناسان معتقدند که این گجت یک دستگاه کاملا جدید از برند وان‌پلاس به شمار می‌رود. با این‌حال کمپانی کماکان می‌تواند برای رویداد روز 23 مهرماه خود سورپرایزهای بیش‌تری را در آستین داشته باشد.

بر اساس گزارشات اخیر کمپانی در این تاریخ علاوه بر وان‌پلاس 8T از 5 محصول جدید دیگر نیز رونمایی خواهد کرد. 2 ماه پیش کمپانی از اهداف خود برای گسترش فعالیت‌ تجاری در تمامی حوزه‌های بازار اسمارت‌فون خبر داد. در این میان یک اسمارت‌فون پایین‌رده وان‌پلاس با اسم رمز Clover به چشم می‌خورد. این هندست احتمالا مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 460 و قابلیت شارژ سریع 18 واتی بوده و در روز 23 مهرماه عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH