هوآوی P7، نمایشگری بزرگ و پردازنده‌ای قوی!

huawei-ascend-g6-top-650x0

طبق معمول، سایت evleaks@ در اکانت توییتر خود، اقدام به درز اطلاعاتی این بار از جدیدترین محصول کمپانی چینی هوآوی نموده است. طبق گفته خودشان این مشخصات تمام و کمال است!

این گوشی هوشمند، جایگزینی عالی برای خواهر خود، یعنی P6 خواهد بود.

اولین تغییر محسوسی که در این گوشی مشاهده خواهد شد، صفحه نمایش این گوشی است که به سایز ۵ اینچ رسیده است و رزولوشن آن 1080p خواهد بود. در مدل قبلی، سایز صفحه نمایش 4.7 اینچ و رزولوشن تصویر اچ‌دی بود.

پردازنده این گوشی نیز قدرتمند‌تر شده است، مطالب درز کرده نشان می‌دهد پردازنده این پرچم‌دار جدید هوآوی، ۴ هسته‌ای بوده و باقدرتی معادل 1.8 گیگاهرتز عرضه خواهد شد. احتمالا مدل این پردازنده، 910T Kirin خواهد بود. پردازنده‌ای که طراحی آن متعلق به خود شرکت هوآوی است که سابقا در یکی از تبلت‌های این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی به احتمال زیاد با 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

اگر اطلاعات درز کرده دقیق باشد، دوربین پشتی این غول چینی، 13 مگا پیکسلی خواهد بود. اما نکته جالب‌تر این است که دوربین تعبیه‌شده در جلوی گوشی، قدرتی معادل 8 مگا پیکسل دارد. علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی که به تازگی طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، می‌توانند از قدرت این دوربین نهایت بهره را ببرند!

اطلاعات دیگر نشان می‌دهد که گوشی فوق، دارای حافظه داخلی با ظرفیت 16 گیگابایت است. البته می‌توان با کمک شیار حافظه تعبیه‌ شده در این گوشی، میزان آن را به راحتی افزایش داد!

هوآوی P7 بدون شک یکی از باریک‌ترین گوشی‌هایی است که تاکنون تولید شده است. این گوشی تنها 6.18 میلی‌متر ضخامت دارد. اگرچه سایت مورد نظر اشاره دقیقی به ابعاد P7 نداشته است اما به طور قطع ضخامت این گوشی کمتر از 7 میلی‌متر خواهد بود.

ظرفیت باتری به‌کار رفته در این گوشی، احتمالا 2500mAh است که قدرت آن نسبت به خواهر کوچک‌تر خود کمی بیشتر شده است. در P6 ما شاهد باتری با ظرفیت 2000mAh بودیم.

در مورد طراحی، به نظر می‌رسد که هوآوی تغییرات خاصی را نسبت به مدل قبلی خود اعمال نکرده باشد. به احتمال زیاد این گوشی بسیار شبیه مدل قبلی خود خواهد بود.

هوآوی P6 در ماه ژوئن سال گذشته به بازار عرضه شد، اما برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که به زودی P7 جایگزین این مدل خواهد شد! منابع غیر رسمی نشان می‌دهد این رونمایی در تاریخ 7 می در پاریس اتفاق خواهد افتاد! پس باید منتظر ماند.

5 در مورد “هوآوی P7، نمایشگری بزرگ و پردازنده‌ای قوی!”

  1. هواوی بازار به دست آورده ولی کم کم داره از دست میده من فکر میکنم با بازار گرمی ابتدا گوشیهایش رو ارزون به بازار ارائه کرد حالا داره از مشتر ها سوء استفاده می کنه پول اضافه می گیره به نظر من تمامی گوشی های هواوی خوبه به شرط اینکه به قیمت سابق برگرده

  2. با سلام . باتری این گوشی انتظار میرفت حداقل ۳۰۰۰ میلی آمپری باشد که مثه پی ۶ مزخرف نباشه .
    و هواوی باید از یک پردازنده جدیدتر و قوی تر روی پی ۷ استفاده میکرد تا مثه پی ۶ تو بازی های سنگین کم نیاره و لگ نزنه.
    شکل ظاهریشو یکم بیشتر باید تغییر میداد .
    کاش جای بالابردن اسمی مگاپیکسل گوشی به کیفیت لنز و پیکسل های اون اضافه میشد .
    و در آخر بگم که هواوی با پشتیبانی خوبش از سیستم‌ عاملش و ساپورت کیت کت هم رده با غول های بازار‌ داره جلو میره .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH