گلکسی F41 سامسونگ با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه معرفی شد

سامسونگ گلکسی F41 مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی است. این باتری با هدف ارائه شارژدهی طولانی‌مدت طراحی شده و قادر به تامین انرژی موردنیاز گوشی برای حداکثر 26 ساعت پخش ویدیو، چندین روز تماس تلفنی یا وبگردی تنها برای مدت 21 ساعت خواهد بود.

گلکسی F41 در هندوستان و برای بازار این کشور طراحی شده است. شعار بازاریابی این هندست تحت‌عنوان Full On به‌وضوح نشان می‌دهد که گلکسی F41 کاربران جوان را هدف قرار داده است. با این‌حال سیاست‌های بازاریابی پر زرق‌وبرق این اسمارت‌فون کماکان نمی‌تواند ماهیت حقیقی آن یعنی گلکسی M31 را پنهان نماید.

گلکسی F41 مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. این نمایشگر از قابلیت پوشش‌دهی 110 درصدی طیف رنگی NTSC و سطح روشنایی 420 نیتی برخوردار است. گلکسی F41 از تراشه نام‌آشنای اگزینوس 9611 (مجهز به 4 هسته کورتکس A73، چهار هسته کورتکس A53 و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3) و رابط کاربری One UI Core 2.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. پیکره‌بندی سخت افزاری این هندست شامل 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌داخلی است. خشاب سه‌گانه گوشی شامل 2 درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

دوربین یک مشخصه بسیار مهم‌تر محسوب می‌شود. ماژول دوربین 64 مگاپیکسلی در قسمت پشتی گوشی مستقر شده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز مجهز به حالات و فیلترهای مختلف از مفید تا سرگرم‌کننده خواهد بود. Single Take یکی از بهترین حالات قابل دسترس محسوب می‌شود. این مشخصه قادر به ثبت 7 عکس و 3 ویدیو به‌صورت همزمان بوده و به‌ کاربر امکان می‌دهد تا بهترین نمونه‌های موردنظر خود را انتخاب کند.


دوربین پشتی گوشی قادر به ضبط ویدیوهای 4K بوده و از حالات هایپرلپس و بومرنگ برخوردار است. دوربین فوق‌عریض مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی و میدان دید 123 درجه‌ای در قسمت پشتی گوشی مستقر شده است. همچنین دوربین فوکوس زنده مجهز به حسگر تشخیص عمق نیز قابل دسترس است. حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پشتی بدنه گوشی قرار دارد. این هندست به‌همراه شارژر دیواری 15 واتی روانه بازار می‌شود. این شارژر به هیچ عنوان سریع نبوده و شارژ 0 تا 100 درصدی باتری به 2 ساعت و 40 دقیقه زمان احتیاج خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی F41 از روز 16 اکتبر (25 مهرماه) در کشور هندوستان قابل دسترس خواهد بود. پیش‌سفارش این محصول به‌زودی آغاز خواهد شد. فروشگاه Flipkart در روز ویژه‌ای موسوم به “Big Billion Days” این هندست را با قیمت‌گذاری 15500 روپیه عرضه می‌کند. این رقم در مقایسه با برچسب قیمتی معمول 17000 روپیه‌ای دستگاه ارزان‌تر است. اکنون نسخه 128 گیگابایتی این هندست با برچسب قیمتی 16500 روپیه‌ از طریق فروشگاه Flipkart قابل دسترس است. با اتمام دوره جشنواره قیمت‌گذاری دستگاه به 18000 روپیه افزایش خواهد یافت. همچنین کاربران با مراجعه به وبسایت Samsung.com و برخی خرده فروشی‌های منتخب قادر به خریداری این اسمارت‌فون خواهند بود. شایان به ذکر است که گلکسی M31 نیز با قیمت‌گذاری تقریبی 18000 روپیه عرضه می‌شود.

4 در مورد “گلکسی F41 سامسونگ با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین سه‌گانه معرفی شد”

  1. گوشیه همه فن حریفه فقط چرا شارژ سریع نداره 🙁 خیلی بدی سامسونگ گوشیت یه جاش میلنگه همیشه

  2. احسان نادری

    مدلای گوشی سامسونگ از دستمون در رفته یاد سایپا افتادم یک چراغ به پراید اضافه میکنه یک پلاس به اسمش و به جای ماشین جدید میده بیرون والا

  3. مفت گرونه لاستیک پاره یک روزایی خبر میرسید داعش برای انتهاریهاش از سامسونگ استفاده میکرده 🙂 🙂 🙂

    1
    2
  4. خدایی سامی خوب بلده گوشی بفروشه عملکرد بالا، کیفیت عالی، قیمت مناسب، کاربر پسند خلاصه جذابه لعنتی هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH