ایربادز آینده سامسونگ احتمالا با نام Galaxy Buds Sound عرضه خواهد شد

سامسونگ احتمالا یکی از معدود کمپانی‌های تولیدکننده اسمارت‌فون‌های اندرویدی است که اکوسیستمی کاملا مجهز را در اختیار دارد. این شرکت در کنار گوشی‌ها و تبلت‌ها بر دستگاه‌های پوشیدنی خود شامل اسمارت‌واچ‌ها و هدفون‌ها بی‌سیم تمرکز دارد. اکنون در سبد محصولات سامسونگ نام 3 هدفون مختلف یعنی گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو به چشم می‌خورد. جدیدترین مدل یعنی گلکسی بادز لایو اخیرا معرفی شده است.

گلکسی بادز لایو در واقع بهترین پیشنهاد فعلی کمپانی به‌شمار می‌رود. این محصول از الگوی طراحی لوبیایی‌شکل منحصربه‌فردی برخوردار است. سامسونگ با استفاده از این سبک طراحی جدید راحتی فوق‌العاده ‌ای را در اختیار کاربران قرار داده و به آن‌ها امکان می‌دهد تا از گجت‌های پوشیدنی خود برای مدت زمان طولانی‌تری استفاده کنند. به‌نظر می‌رسد که کمپانی در دستیابی به چنین هدفی موفق بوده است. به‌دنبال موفقیت گلکسی بادز لایو اکنون ظاهرا سامسونگ بر روی ایربادهای TWS نسل آینده خود کار می‌کند.

سامسونگ نماد تجاری Galaxy Buds Sound را ثبت کرد. آیا این محصول همان ایربادز TWS آینده سامسونگ است؟

بر اساس نماد تجاری اخیرا ثبت شده توسط سامسونگ به‌نظر می‌رسد که ایربادهای نسل آینده این شرکت تحت‌عنوان Galaxy Buds Sound عرضه خواهند شد. غول کره‌ای این نماد تجاری جدید را در اداره مالکیت معنوی بریتانیا ثبت کرد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که ثبت نماد تجاری به کمپانی امکان می‌دهد تا حق استفاده از آن‌را برای خود محفوظ نگاه دارد. این پدیده بدان معناست که صرفا شرکت ثبت‌کننده نماد تجاری مجاز به استفاده از آن خواهد بود.

بر اساس اطلاعات فهرست این نماد تجاری در رده کالاهای کلاس 9 طبقه‌بندی شده است. جهت اطلاع بایستی خاطرنشان کرد که این کلاس شامل محصولات متعددی از جمله هدست‌های واقعیت‌مجازی، تلویزیون‌ها، چاپگرها و هدفون‌های بی‌سیم است. اگرچه کلاس 9 شامل محصولات بسیار متنوعی است؛ اما اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که ایربادهای TWS نسل آینده سامسونگ تحت‌عنوان گلکسی بادز ساند عرضه خواهند شد.

گلکسی بادز نام رسمی در نظر گرفته شده برای کلیه ایربادهای بی‌سیم سامسونگ به‌شمار می‌رود

با این‌حال بایستی خاطرنشان کرد که ثبت نماد تجاری یک محصول لزوما به‌معنای عرضه آن نخواهد بود. بی‌تردید طرح چنین گمانه‌زنی‌هایی مستلزم دسترسی به اطلاعات بیش‌تر پیرامون گلکسی بادز ساند است. با توجه به سوابق پیشین سامسونگ عرضه محصولی با نام گلکسی بادز ساند امری محتمل به‌نظر می‌رسد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی بادز لایو با نماد تجاری Beans (لوبیا) به ثبت رسید. مدتی بعد در ماه آگوست این گجت پوشیدنی رسما معرفی شد.

مشکلات مربوط به عملکرد ایربادز زیر تابش مستقیم نور خورشید

مدت کوتاهی پس از عرضه گلکسی بادز لایو شاهد انتشار گزارشاتی پیرامون مشکلات این گجت پوشیدنی زیر تابش نور خورشید بودیم. به‌نظر می‌رسد که کاربران گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز پلاس هنگام استفاده از ایربادهای خود در شرایط آب‌وهوایی گرم‌تر با مشکل عجیبی مواجه می‌شوند. استفاده از این گجت‌های پوشیدنی در چنین شرایط آب‌وهوایی موجب می‌شود تا صدای بوق ممتد از این ایربادهای TWS پخش شود. این مشکل تا زمان خنک شدن گجت‌ها ادامه خواهد یافت. امیدواریم که در ایربادهای TWS نسل آینده شاهد بروز چنین مشکلاتی نباشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH