توضیحات سردار نقدی درباره ساخت بازی ایرانی جرج فلوید

سردار نقدی، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره ایده ساخت بازی ایرانی در مورد جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی که به دست پلیس شهر مینیاپولیس کشته شد، توضیحاتی را ارائه داد. چندی پیش خبری مبنی بر ساخت بازی ایرانی در مورد جرج فلوید، شهروند ساه‌پوست آمریکایی توسط بسیج، منتشر شد.

در این خبر اعلام شد که بسیج قصد دارد تا یک بازی ایرانی با محوریت جرج فلوید بسازد، البته در داستان این بازی، جرج فلوید توسط نیروی بسیج ایران نجات پیدا می‌کند و زنده می‌ماند. سردار نقدی به عنوان ارائه دهنده ایده این بازی معتقد است که ساخت چنین بازی می‌تواند پیامی مهم و جهانی داشته باشد.

شب گذشته، معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان میهمان برنامه بدون توقف شبکه سوم سیما، در پاسخ به سوال مجری در مورد ایده ساخت این بازی گفت: در بسیج رویدادی برگذار می‌شود که تولید کنندگان محتوا و بازی‌سازان در آن حضور پیدا می‌کنند و باید ایده‌ای را که به آنان داده می‌شود، در مدت محدودی به بازی تبدیل کنند. ایده من این بود که یک بازی با موضوع جرج فلوید آمریکایی ساخته شود که توسط نیروهای بسیج از زیرپای پلیس آمریکا نجات پیدا می‌کند.

اشاره سردار نقدی به رویداد سراسری تولید محتوای بسیج است که در روز دوم مهرماه آغاز شد و در آن تولید کنندگان محتوا باید ظرف مدت 48 ساعت، ایده‌های ارائه شده را به محتوای با کیفیت مانند بازی ویدئویی تبدیل کنند. حال باید دید ایده ساخت بازی جرج فلوید توسط بسیج به طور جدی پیگیری می‌شود و بازی مذکور عرضه خواهد شد یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟

1 در مورد “توضیحات سردار نقدی درباره ساخت بازی ایرانی جرج فلوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH