سری گوشی‌های میت 40 هواوی در روز اول آبان رسما معرفی خواهند شد

ریچارد یو؛ مدیرعامل واحد کسب‌وکار مصرف‌کنندگان هواوی و مدیر اجرایی این شرکت با حضور در شبکه اجتماعی Weibo زمان برگزاری رویداد جهانی معرفی اسمارت‌فون‌های خانواده هواوی میت 40 را اعلام کرد. بر این اساس هندست‌های مذکور در روز 22 اکتبر (1 آبان ماه) ساعت 14:00 به وقت اروپای مرکزی رسما معرفی خواهند شد.

در کنار پوستر منتشر شده توسط آقای یو شاهد انتشار یک کلیپ تیزر بسیار کوتاه شامل چشم انسان و عنبیه آن هستیم. این کلیپ حقیقتا دربردارنده جزئیات خاصی نبوده و لزوما به وجود قابلیت خاصی در هندست آینده کمپانی اشاره نمی‌کند. با این‌حال برخی گمانه‌زنی‌های مطرح شده حول این محتوا ادعا می‌کنند که سری میت 40 با پیشرفت‌هایی چشمگیر در زمینه فناوری تله‌فوتو عرضه خواهد شد. با این‌حال اکنون مدت‌هاست که شاهد طرح شایعاتی از این دست هستیم. شایعات متعدد منتشر شده پیرامون هندست‌های خانواده میت 40 به‌طور بالقوه تصویری مطلوب از آن‌ها ارائه می‌دهند. بر اساس محتوای گواهی‌نامه MIIT به‌نظر می‌رسد که این خانواده شامل 3 مدل مختلف با اسامی میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس خواهد بود. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویری از اسمارت‌فون‌های میت 40 و میت 40 پرو با جزئیات بالا بودیم. البته صحت و سقم این تصاویر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی اطلاعات لو رفته نظیر تصویر گلس نمایشگر میت 40 پرو کمی ملموس‌تر بوده و از به‌کارگیری حفره کروی دوگانه با اندازه کوچک‌تر جهت استقرار دوربین سلفی و نمایشگر با لبه‌های خمیده کاملا مشهود حکایت دارد. همچنین حفره مربوط به دوربین سلفی در محتوای ویدیویی زنده از اسمارت‌فون میت 40 پرو به وضوح قابل رویت است. حتی با وجود استفاده از یک کیس NDA ضخیم انحنای موجود در نمایشگر هندست کاملا مشهود است.

از جنبه سخت‌افزاری نیز انتظار می‌رود که سری میت 40 برای نحستین بار از تراشه کایرین 9000 هواوی بهره‌برداری نماید. این نیمه‌هادی احتمالا اولین و شاید آخرین تراشه 5 نانومتری کمپانی به‌همراه مودم 5G یکپارچه داخلی به‌شمار خواهد رفت. همچنین کایرین 9000 احتمالا آخرین تراشه پرچم‌دار کایرین محسوب می‌شود. این اظهارات صرفا در حد گمانه‌زنی هستند. همچنین برخی گزارشات از کاهش میزان فروش اسمارت‌فون‌های هواوی به‌دلیل محدودیت تولید تراشه و همچنین احتمال به تعویق افتادن عرضه سری میت 40 تا سال آینده حکایت دارند. اگرچه تمامی این اظهارات صرفا شایعاتی گذرا هستند.

تصاویر هواوی میت 40 پرو

در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با یک لنز فری‌فرم 9P همراه با یک ماژول پریسکوپی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری باشیم. حسگرهای TOF و اولتراواید سایر مولفه‌های احتمالی ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست‌ها از قابلیت شارژ سریع با حداکثر توان 66 وات پشتیبانی خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH