کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: فرمول اصلی پولدار شدن!

همه ما برای داشتن یک زندگی سالم و عاری از هر گونه دردسر و سختی تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم؛ به‌طوریکه صبح را به شب می‌رسانیم تا به یک زندگی آرام برسیم، اما هر کسی اگر بخواهد در زندگی با مشقت و سختی به موفقیت برسد ممکن است در وسط راه دلسرد شود یا ادامه ندهد و در نتیجه خیلی‌ها به دنبال راهی برای رسیدن سریع‌تر به موفقیت هستند.

موفقیت برای همه معانی مختلفی دارد اما پایان و هدف آن چیزی جز آرامش نیست چیزی شبیه پول یا یک آزمون سرنوشت‌ساز که متحول می‌کند زندگی را و نمایش می‌دهد سرانجام خوشبختی را، این است که ما را برآن داشت که به دنبال راهی برای سریع‌تر رسیدن به موفقیت سوق دهد.

در دنیای امروز که سرعت، حرف اول را می‌زند رسیدن به موقعیت‌های خوب خیلی اهمیت دارد؛ یکی از مهم‌ترین ابزارها برای موفقیت، داشتن ثروت زیاد است. برای این منظور می‌توان کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” را معرفی کرد که یکی از پرفروش‌ترین کتب چند سال اخیر بوده و بیش از 100 میلیون نسخه از آن در دنیا به فروش رسیده است.

نویسنده این کتاب پرفروش “ناپلئون هیل” است که گاهی ‌اوقات از او به عنوان پدر جنبش خودیاری در آمریکا یاد می‌کنند. این نویسنده با مطالعه‌ زندگی افراد سالم و ثروت‌مند به فرمولی برای رسیدن به موفقیت فردی دست پیدا کرد. این کتاب او در سال ۱۹۳۷ در اوج رکود بزرگ، یعنی دوران پیش از جنگ جهانی دوم منتشر شد. “هیل”، فرمول موفقیت را در قالب سیستمی فلسفی برای افرادی ارائه کرد که ظاهرا فاقد درک درستی از فرمول موفقیت در زندگی خود هستند.

این کتاب برای سال‌های متمادی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا قرار داشت و انقلابی در نشر کُتُب در حوزه‌ توسعه فردی به پا کرد.

نویسنده این کتاب علاوه بر بهترین راه‌های رسیدن به کسب درآمد، به فلسفه‌ رسیدن به موفقیت هم کمک می‌کند. به ‌طور کلی به فرد در موفقیت در هر زمینه شغلی کمک خواهد کرد، هر چیزی که فرد تصورش را بکند به آن دست خواهد یافت. این کتاب اولین بار در زمان رکود بزرگ منتشر شد. تا زمان مرگ هیل در سال ۱۹۷۰، ۲۰ میلیون نسخه از این کتاب فروخته شد. تا سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رفته و یکی از پرفروش‌ترین آثار هیل است.

می‌توان هیل را جزو اولین نویسندگان آمریکایی دانست که سبک مدرن ادبیات شخصی را به عنوان خط مشی کاری خود قرار داد و در طول سال‌ها کتاب‌های گوناگونی بر این اساس نوشت. هیل در طول عمر کاری خود به مقام مشاوره فرانکلین دی روزولت هم دست یافت. او یکی از افرادی است که قانون جذب را بسیار در کتاب‌هایش مطرح کرده و این جمله‌ معروف را در کتابش دارد که:

هرچه ذهن انسان تصور و باور کند، به او دست می‌یابد.

درمورد زندگی نویسنده کتاب ،حرف‌های ضد و نقیضی وجود دارد اما بسیاری از افراد در سراسر جهان ناپلئون هیل را به عنوان پدر مثبت اندیشی می‌شناسند و کتاب‌هایش را برای خواندن پیشنهاد می‌کنند. اگر می‌خواهید مثبت اندیش باشید و یک شبه ره صد ساله بروید، کتاب “بیندیشید و ثروتمند شوید” را بخوانید!

4 در مورد “معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: فرمول اصلی پولدار شدن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH