گلکسی S21 سامسونگ احتمالا تا پایان سال 2020 عرضه خواهد شد

بر اساس یک گزارش جدید کمپانی سامسونگ احتمالا اسمارت‌فون گلکسی S21 خود را تا پیش از پایان سال 2020 عرضه خواهد کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید؛ سامسونگ معمولا پرچم‌داران سری S خود را در ماه‌های فوریه یا مارس هر سال معرفی می‌کند.

در واقع بر اساس این اطلاعات جدید کمپانی برای عرضه اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 خود عجله دارد. نشریه کره‌ای MTN بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع داخلی خود چنین ادعایی را مطرح نموده است. آن‌ها ادعا می‌کنند که بسیاری از اجزای کلیدی گلکسی S21 از اوایل ماه آینده وارد مرحله تولید انبوه خواهند شد. در واقع این مرحله از توسعه محصول بسیار زودتر از حد معمول در حال پیشرفت است.

این موضوع به نوبه خود نشان‌دهنده عرضه پیش از موعد سری گلکسی S21 است. با این‌حال اطلاعات گزارش شده توسط این منبع خبری به نوعی مبالغه‌آمیز به‌نظر می‌رسند. امسال به‌دلیل شیوع فراگیر ویروس کرونا در جهان همه چیز کاملا عجیب بوده است و همین موضوع احتمالا یکی از دلایل اصلی برای چنین تغییری به‌شمار می‌رود.

چنین پدیده‌ای در صورت تحقق بار دیگر نشان می‌دهد که سامسونگ از میزان فروش هندست‌های خود در سال جاری کاملا راضی نیست. بر اساس اعلام منبع خبری، کمپانی مایل است تا بر کلیه رقبا در بازار غلبه نموده و پرچم‌داران خود را در سریع‌ترین زمان ممکن عرضه نماید.

اکنون احتمالا این پرسش مطرح می‌شود که با وجود عدم عرضه تراشه اسنپ‌دراگون 875 سامسونگ چگونه قادر به ارائه اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود خواهد بود. این تراشه در اواخر سال جاری معرفی شده و احتمالا پیش از موعد مقرر قابل دسترس نخواهد بود.

سری گلکسی S21 حتی در صورت معرفی نیز تا سال 2021 روانه بازار نخواهد شد

به لحاظ فنی سامسونگ می‌تواند اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 را در ماه دسامبر امسال معرفی نموده و در ادامه با فراهم شدن زمینه تولید دستگاه‌ها به میزان موردنیاز عرضه آن‌ها را آغاز کند. در آن زمان احتمالا نمونه‌هایی از تراشه اسنپ‌دراگون 875 در دسترس کمپانی‌های تولیدکننده قرار خواهند گرفت. در این زمینه حدس و گمان‌های زیادی وجود دارد و گزارش اخیر نیز کاملا شگفت‌آور به‌نظر می‌رسد.

اکنون عدم تعجیل سامسونگ در رونمایی از هندست‌های جدید سری گلکسی S کماکان سناریویی محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد؛ اما احتمالا برخی منابع صنعتی تصور می‌کنند که سری گلکسی S21 پیش از موعد مقرر عرضه خواهد شد. در حال حاضر برای روشن شدن حقیقت ناچارا بایستی منتظر بمانیم. با این‌حال یک موضوع کاملا قطعی به‌نظر می‌رسد: با گذشت زمان شایعات و اطلاعات بیش‌تری پیرامون سری گلکسی S21 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH