سامسونگ به‌‌خاطر حذف شارژر از بسته‌بندی آی‌فون کمپانی اپل را مسخره کرد

کمپانی اپل با رونمایی از گوشی‌های سری آی‌فون 12 تائید کرد که آی‌فون‌های جدید بدون آداپتور شارژ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. پس از مدتی نه‌چندان طولانی کمپانی رقیب دیرینه اپل یعنی سامسونگ در این زمینه به اظهارنظر پرداخت. آن‌ها با انتشار پستی در فیس‌بوک حذف آداپتور برق از بسته‌بندی مدل‌های جدید آی‌فون را مورد تمسخر قرار دادند.

در پست منتشر شده توسط سامسونگ اعلام شده است: “دستگاه‌های گلکسی کلیه امکانات موردنظر شما از ابتدایی‌ترین ابزارها نظیر شارژر گرفته تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و حتی نمایشگر 120 هرتزی را در قالب یک اسمارت‌فون در اختیارتان قرار می‌دهند.”

این اقدام تبلیغاتی احتمالا چندان حرفه‌ای به‌نظر نمی‌رسد. پیش‌تر کمپانی‌های مختلف به ‌دلیل فقدان برخی امکانات خاص نظیر پشتیبانی از حافظه‌های فلش به تمسخر اپل پرداختند. با این‌حال در ادامه بسیاری از شرکت‌ها از رویکرد اپل دنباله‌روی کردند. بنابراین می‌توان روزی را تصور کرد که سامسونگ نیز احتمالا از انتشار چنین تبلیغی پشیمان شود.

با این‌حال کماکان نمی‌توان سامسونگ را به‌دلیل استفاده از چنین فرصتی سرزنش کرد. از این گذشته با قرارگیری آی‌فون 12 در صدر اخبار روز نمی‌توان حق سامسونگ برای بهره‌گیری از این فرصت تبلیغاتی رایگان را نادیده گرفت. اپل سعی کرده تا فقدان لوازم جانبی خود را با ادعای حفاظت بهتر از محیط زیست توجیه نماید. اگرچه با توجه به بهای پرداخت شده برای هر دستگاه آی‌فون احتمالا کاربران به یک آداپتور شارژ جدید احتیاج نخواهند داشت؛ اما بسیاری از کاربران کماکان تصور می‌کنند که عرضه این ابزارهای جانبی در بسته‌بندی محصول حداقل کاری است که اپل می‌تواند انجام دهد.

1 در مورد “سامسونگ به‌‌خاطر حذف شارژر از بسته‌بندی آی‌فون کمپانی اپل را مسخره کرد”

  1. سامسونگ خودش مسخره عالمه با اون گوشی های TFT LCD داغون که داره جدیدا میزنه، به نظرم هم اپل و هم سامسونگ هر دو کلاهبردار هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH