عرضه نسخه مینی هوآوی Ascend P7 با پردازنده snapdragon

هم اکنون اطلاعات بسیار کمی در خصوص عرضه پرچم‌دار جدید هوآوی یعنی P7 وجود دارد که البته برای تایید آن باید تا 7 می منتظر بود.

حال در همین گوشه و کنار، خبرها نشان می‌دهد که هوآوی در حال کار بر روی نسخه کوچک‌تر این اسمارت فون است، نام این هوآوی کوچک Ascend P7 mini بوده و قرار است تا یک ماه بعد از معرفی رسمی برادر بزرگ‌تر خود، به طور رسمی وارد بازار شود.

p 7 mini

صفحه نمایش این زیبای کوچک، 4.5 اینچ بوده و با رزولوشن 540×960 پیکسل عرضه خواهد شد. از همین جای کار متوجه تفاوت این گوشی با برادر بزرگ‌تر خود می‌شویم، P7 با نمایشگری 5 اینچی و وضوح فول اچدی وارد بازار خواهد شد.

اما سخت‌افزار به‌کاربرده شده در این تلفن همراه، کمی ما را امیدوار می‌کند، پردازنده این گوشی ۴ هسته‌ای و از نوع snapdragon 400 است که فرکانسی معادل 1.2گیگاهرتز را به ما ارایه می‌دهد. پردازشگر گرافیکی به‌کار برده شده در این اسمارت فون، Adreno 305 است.

این گوشی دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است که توانایی پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد. دوربین به‌کار رفته در پشت گوشی ۸ مگا پیکسل بوده و دوربین جلویی آن ۵ مگا پیکسل خواهد بود. این تلفن همراه توانایی پشتیبانی از شبکه LTE را نیز داشته و همراه باتری‌ای با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر عرضه خواهد شد. در نهایت سیستم‌ عامل این گوشی نیز اندروید 4.3 یعنی آب‌نبات ژله‌ای خواهد بود. رنج قیمتی این دستگاه، در حدود 250 تا 300 یورو است.

1 در مورد “عرضه نسخه مینی هوآوی Ascend P7 با پردازنده snapdragon”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH