اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 720G رسما معرفی شد

اچ‌تی‌سی کماکان در کسب‌وکار اسمارت‌فون حضور دارد و اسمارت‌فون دیزایر 20 پلاس نیز آخرین مدرک برای اثبات این ادعا محسوب می‌شود. این هندست میان‌رده مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 720G، پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه، نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی پلاس و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است.

اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس

نمایشگر 6.5 اینچی این هندست دارای فناوری LCD بوده و با رزولوشن 720×1600 پیکسلی خود از یک ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. این گوشی دارای الگوی طراحی بافت‌دار در قسمت پشتی بوده و با برجستگی‌های مورب در سراسر فضای پنل پشتی عرضه می‌شود. اسکنر اثرانگشت نیز در بخش پشتی دستگاه مستقر شده است.

در قسمت پشتی دستگاه شاهد به‌کارگیری پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی هستیم. 2 سنسور کمکی دیگر شامل حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء از طریق درگاه کارت میکرو اس‌دی روانه بازار می‌شود. همچنین این هندست مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. از جنبه نرم‌افزاری نیز دیزایر 20 پلاس با سیستم‌عامل اندروید 10 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این هندست در رنگ‌های نارنجی و مشکی و با قیمت‌گذاری 8490 دلار تایوان (295 دلار آمریکا) عرضه می‌شود. فروش اولیه این اسمارت‌فون احتمالا از روز 22 اکتبر (1 آبان ماه) آغاز خواهد شد. در حال حاضر پیرامون عرضه بین‌المللی این محصول هیچ توضیحی ارائه نشده است. به منظور مشاهده ویدیوی معرفی اچ‌تی‌سی دیزایر 20 پلاس کافیست اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH