هواوی Y7a با دوربین پشتی چهارگانه و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

روز گذشته شرکت هواوی اسمارت‌فون میان‌رده جدیدی را به سری Y خود اضافه کرد. این هندست هواوی Y7a نام دارد و با محوریت یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک حفره کروی‌شکل در مرکز بخش فوقانی نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تولید شده است. ماژول دوربین چهارگانه در قسمت پشتی دستگاه از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در بخش سخت‌افزار داخلی نیز هواوی Y7a مجهز به تراشه کایرین 710A همراه با 4 گیگابایت حافظه رم است. این اسمارت‌فون با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 عرضه شده و بدون سرویس‌های گوگلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هواوی Y7a در 2 پیکره‌بندی مختلف شامل 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی تولید می‌شود. نسخه 64 گیگابایتی صرفا در بازارهای منطقه آمریکای لاتین به فروش خواهد رفت. اما هر 2 مدل به لطف بهره‌مندی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا سقف 512 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

هواوی Y7a در مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black)، سبز (Crush Green) و طلایی (Blush Gold)

اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه USB-C و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 22.5 واتی سایر امکانات هواوی Y7a را تشکیل می‌دهند. تمامی مشخصات فوق احتمالا برای بسیاری از کاربران آشنا به‌نظر می‌رسند؛ زیرا هواوی Y7a در واقع مدل ری‌برند شده پی اسمارت 2021 محسوب می‌شود؛ هندستی که طی ماه گذشته معرفی شد.

هواوی Y7a با قیمت‌گذاری 799 رینگیت مالزی (معادل 190 دلار/ 160 یورو) برای مدل 128 گیگابایتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. فروش این اسمارت‌فون در 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Midnight Black)، سبز (Crush Green) و طلایی (Blush Gold) از روز 30 اکتبر (9 آبان ماه) در کشور مالزی آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH