تصاویر جدید گلکسی S21 اولترا سامسونگ منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 سامسونگ 1 ماه زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه می‌شوند. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که الگوی طراحی آن‌ها هنوز نهایی شده و کماکان اصلاحاتی در آن‌ها انجام می‌شود. اکنون یک شخص خبرچین با شناسه OnLeaks تصاویر اصلاح شده از گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ را منتشر نموده است. هندست نمایش داده شده در تصاویر جدید نسبت به نمونه‌های پیشین از طراحی دوربین متفاوتی بهره می‌گیرد.

طراحی بازنگری شده اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا (به وجود یک دوربین یا سنسور اضافی در قسمت پشتی دستگاه دقت کنید)

ماژول دوربین کماکان از الگوی طراحی مشابه با تصاویر پیشین برخوردار است؛ اما اکنون شاهد اضافه شدن یک ماژول دیگر به پنل پشتی دستگاه هستیم. هنوز مشخص نیست که این ماژول متعلق به دوربین پنجم گوشی بوده یا یک سنسور (احتمالا از نوع 3D TOF) است. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که موقعیت فلاش LED نیز اندگی جابه‌جا شده است.

تصویر پیشین گلکسی S21 اولترا (به تفاوت‌های میان این تصویر و تصویر فوق دقت کنید)

بر اساس شایعات مخابره شده گلکسی S21 اولترا کماکان همانند گلکسی S20 اولترا از یک سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک حسگر 40 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده خواهد کرد. اصلاحات احتمالی در حوزه‌هایی به غیر از رزولوشن دوربین کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. همچنین در خصوص عملکرد سایر ماژول‌های دوربین نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست.

بر اساس شنیده‌ها برترین مدل پرچم‌دار سری گلکسی S در سال 2021 از حداقل یک دوربین بیش‌تر نسبت به گلکسی S20 اولترا بهره خواهد برد. سایر تولیدکنندگان اسمارت‌فون پیش‌تر در مدل‌های پرچم‌دار ممتاز خود از 2 لنز تله‌فوتو استفاده نموده‌اند؛ لذا اجرای چنین رویکردی توسط سامسونگ نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH