7 روش برای بدست آوردن پول در بازی Forza Horizon 4

بازی Forza Horizon 4 دارای ویژگی‌های خاصی است که آن ‌را از دیگر بازی‌های ریسینگ جهان باز متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها داشتن تعداد بسیار زیادی اتومبیل در بازی است. اگر شما هم قیمت‌های بالای این اتومبیل‌ها را دیده باشید. متوجه می‌شوید دستیابی به این اتومبیل‌ها چندان کار آسانی نخواهد بود. ما در این جا شما را با برخی از راه‌های دستیابی به پول و اتومبیل بیشتر آشنا می‌کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Super Wheelspinهای بازی

1. اهمیت Wheelspin در Forza Horizon 4

با ورود به برخی از مسابقات فصلی و یا انجام Stuntهای فصلی شما Wheelspin به دست می‌آورید. این یکی از نقاط قوت سری Forza Horizon است که بصورت شانسی به شما جوایزی از جمله اتومبیل، پول و یا آیتم‌هایی برای شخصی سازی راننده‌ می‌دهد. با ورود به بخش Wheelspin در منوی بازی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. در کنار این، نوع دیگری به نام Super Wheespin وجود دارد که با هر بار چرخاندن سه جایزه به شما می‌دهد و احتمال اینکه بتوانید اتومبیل‌های نادر جایزه بگیرید را بیشتر می‌کند.

خرید و فروش در Forza Horizon 4

2. بخش Auction House در بازی Forza Horizon 4

بازی Forza Horizon 4 از همان ابتدا تعداد زیادی اتومبیل را بعد از هر سطح به شما جایزه می‌دهد و یا با چرخاندن Wheelspinها می‌توانید تعداد زیادی اتومبیل خوب جایزه بگیرید. شاید به برخی از اتومبیل‌های خود علاقه‌ای نداشته باشید و یا برای خرید اتومبیل قوی‌تری نیاز به پول داشته باشید. شما می‌توانید اتومبیل‌های خاص خود را با قیمت‌های بسیار بالایی در Auction House به‌فروش برسانید و یا اتومبیل بازیکنان دیگر را به قیمت‌های پایین‌تر از فروشگاه بازی خریداری کنید.

خرید خانه در Forza Horizon 4

3. خانه بخرید

با خرید هر خانه در بازی قابلیت جدیدی به بازی اضافه خواهد شد. مثلا با خرید خانه‌ Fairlawn Manor قابلیت Fast Travel برای شما باز می‌شود و می‌توانید از هر نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر Fast Travel کنید. البته در کنار این قابلیت‌ها هر خانه تعدادی Wheespin یا Super Wheelspin به شما جایزه می‌دهد که شانس شما برای به دست آوردن پول و اتومبیل را افزایش می‌دهد.

 

Story mode .4 را کامل کنید

دنیای بزرگ بازی Forza Horizon 4 می‌تواند به راحتی شما را جذب خود کند و زمان را از شما برباید. اگر به دنبال پول هستید، باید روی تمام کردن داستان‌های بازی تمرکز کنید. مسابقات داستانی بازی دو نوع جایزه را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. در هر مرحله اتومبیل خاصی به شما داده می‌شود که باید با استفاده از مهارت‌های خود در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید و یا حرکات نمایشی خاصی انجام دهید. با تمام کردن هر مرحله و کسب هر سه ستاره اتومبیل همان مرحله به گاراژ شما اضافه می‌شود و با تکمیل تمام مراحل هر داستان شما به صورت روزانه 11 تا 12 هزار CR حقوق می‌گیرید.

رویداد Forzathon در بازی

5. در رویداد‌های Forzathon شرکت کنید

یکی از جدیدترین جنبه‌های بازی رویداد‌های Forzathon Live است، که روزی چند بار برگزار می‌شوند. شما می‌توانید با شرکت و انجام چالش‌های Forzathon امتیاز مخصوص Forzathon Point را کسب کنید. امتیازات به دست آمده را می‌توانید در فروشگاه Forzathon Shop برای خرید آیتم‌های خاص خرج کنید. آیتم‌های موجود در فروشگاه هر هفته به‌روز‌رسانی می‌شوند و فرصتی برای بدست آوردن خودرو و آیتم‌های خاص است.

6. امتیازدهی بازی Forza Horizon 4

در بازی Forza Horizon 4 با انجام حرکات نمایشی از جمله دریفت، پریدن از روی موانع و یا شکستن حفاظ‌ها و تابلو‌ها می‌توانید امتیاز بگیرید. با جمع کردن امتیاز کافی سطح شما ارتقا می‌یابد و با ارتقا هر سطح اتومبیل یا Wheelspin، جایزه می‌گیرید.

7. درجه سختی بازی را افزایش دهید

درجه سختی بازی Forza Horizon 4 از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شود که با خاموش کردن برخی مانند ترمز ABS، حفظ تعادل خودرو و قابلیت بازگرداندن بازی جوایز مسابقات نیز افزایش پیدا می‌کنند. با تنظیم بازی روی سخت‌ترین حالت ممکن جوایز بازی افزایش 125% خواهند داشت.

1 در مورد “7 روش برای بدست آوردن پول در بازی Forza Horizon 4”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH