برترین سایت‌های معتبر برای خرید فالوور

این روزها استفاده از شبکه‌های اجتماعی به‌شدت ترند شده است و کمتر کسی است که حساب کاربری در این شبکه‌ها نداشته باشد. یکی از این شبکه‌ها اینستاگرام است که مخصوص به اشتراک‌گذاری تصاویر است. بسیاری از کسب‌وکارها از پتانسیل اینستاگرام برای فروش محصولات خود بهره گرفته و اقدام به ارائه‌ی محصولاتشان می‌کنند. حتماً دقت کرده‌اید که برخی از این صفحات دارای لایک ها و فالوورهای بسیار زیادی هستند و همین امر سبب بهتر دیده شدن پیج و بازدهی بهتر آن خواهد شد. اگر شما هم پیجی مخصوص برای کسب‌وکار خود دارید یا دوست دارید صفحه‌تان بازدید بیشتری داشته باشد می‌توانید این کار را با خرید فالوور اینستاگرام انجام دهید. در ادامه می‌خواهیم ببینیم بیشتر شدن تعداد فالوورها و لایک ها چه تأثیری بر روند صفحه‌ی شما می‌تواند داشته باشد، سپس دو سایت بسیار کاربردی و معتبر را در این زمینه معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید با کمک آنها نسبت به خرید فالوور حقیقی همراه با لایک و کامنت اقدام کنید.

داشتن فالوور بیشتر چه تاثیری بر صفحه ی اینستاگرام شما دارد؟

داشتن صفحه‌ای در اینستاگرام که بازدید پایینی داشته و کسی برای گذاشتن لایک یا کامنت وجود نداشته باشد مانند این است که در یک اتاق در بسته به‌تنهایی با خود به صحبت بپردازید! چگونه می‌توانید محصول یا خدماتی را که ارائه می‌دهید در صفحه‌ای قرار دهید که تعداد کسانی که آن را می‌بینند بسیارکم هستند و انتظار بازخورد مثبت هم داشته باشید؟

پس می‌توانیم این‌طور نتیجه بگیریم که برای دوام و بهبود کسب‌وکارمان در اینستاگرام نیاز به دیده شدن داریم. یکی از دلیل‌هایی که افراد زیادی نسبت به خرید فالوور و لایک و کامنت اقدام می‌کنند همین موضوع دیده شدن است. به این وسیله با زیادشدن تعداد لایک ها، صفحه‌ی موردنظر در قسمت اکسپلور اینستاگرام بالاتر می‌آید و افراد بیشتری می‌توانند آن را دیده و درنتیجه بازدیدها نیز بیشتر شده و درنهایت منجر به بهبود اوضاع آن پیج خواهد شد.

آیا داشتن فقط فالوور برای رشد کسب و کارمان کافی است؟

درست است که داشتن فالوور برای صفحه‌ی پابلیک امری بسیار مهم است اما از آن مهم‌تر تأثیری است که این فالوورها در صفحه‌ی شما از خود به‌جا می‌گذارند و می‌توانند با کمک لایک ها و کامنت هایشان به بهتر دیده شدن صفحه‌ی مورد نظر کمک شایانی کنند. پس مهم است که در صورت خرید فالوور این کار را از سایت معتبری انجام دهید تا اولا تعداد آنها ریزش نداشته باشد و ثانیاً با قرار دادن کامنت یا لایک کردن سبب جذب فالوورهای جدید شوند.

اهمیت خرید لایک

یکی از ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی بهره‌مندی از مکانیزم لایک است. وقتی کاربری پستی را لایک کند یعنی آن را دوست داشته و محتوای آن را پسندیده است. اما اثر لایک کردن در پیج های بیزینسی چیزی فراتر از یک دوست داشتن است و کمک می‌کند تا صفحه بهتر دیده‌ شده و درنتیجه موفق‌تر باشد. به همین علت خرید لایک می‌تواند برای صفحات کسب‌وکار سبب موفقیت توسعه‌ی آن شود.

داشتن کامنت برای پست ها چه تاثیری دارد؟

وقتی کاربری برای صفحه‌ی شما کامنت گذاشته و شما پاسخ آن را می‌دهید نشان‌دهنده‌ی این است که شما تعامل خوبی با فالوورهای خود دارید و نیز برای آن‌ها احترام قائل هستید. همچنین این امر نشان می‌دهد که محتوایی که شما در صفحه‌ی خود دارید تا چه حد برای کاربر جذاب بوده که وی به فکر قرار دادن کامنت افتاده است. به همین علت است که برخی از صفحه‌ها اقدام به خرید کامنت نیز می‌کنند تا سایر کاربران را به‌قرار دادن کامنت ترغیب کنند. نکته‌ی مهم در خصوص خرید لایک، کامنت و فالوور این است که این امر باید بلافاصله و یا با فاصله‌ی زمانی کوتاهی پس از تولید پست انجام گیرد تا بیشترین تأثیر را داشته باشد.

خرید فالوور از دو سایت معتبر بای فالور و دیجی فالوور

در این بخش می‌خواهیم دو تا از معتبرترین و بهترین سایت‌هایی که اقدام به فروش فالوور لایک و کامنت می‌کنند را به شما معرفی کنیم. ممکن است که برخی از افراد این کار را درست و اخلاقی قلمداد نکنند اما شک نکنید که صفحاتی که بازدیدهای بالایی دارند و تعداد فالوورهایشان زیاد است قطعاً اقدام به خرید فالوور کرده‌اند تا بتوانند پیج خود را به‌جایی که هم‌اکنون هست برسانند.

سایت بای فالوور (https://buy-follower.co/) یکی از سایت‌هایی است که شما می‌توانید به کمک پکیج‌های مختلف خرید فالوور، لایک و کامنت تهیه کنید و حتی می‌توانید انتخاب کنید که فالوورهایی که می‌خواهید ایرانی یا خارجی باشند. این سایت نیازی به رمز عبور نداشته و ارائه‌ی فالوور با تحویل فوری و ضمانت بازگشت وجه است. همچنین پشتیبانی 24 ساعته نیز ارائه می‌دهد.

در ادامه شما رو به تماشای فیلم اپارات سایت بای فالوور دعوت میکنم

سایت دیجی فالوور (https://www.digi-follower.com/) نیز امکان خرید فالوور، لایک و کامنت، چه ایرانی و چه خارجی را با قیمت مناسب و پشتیبانی خوب به شما ارائه می دهد.

نتیجه‌گیری

امروزه با توجه به رونق شبکه‌های اجتماعی بیشتر افراد سعی می‌کنند در این صفحات حضور پررنگی داشته باشند. از این‌رو سایت‌هایی مانند بای فالوور و دیجی فالوور به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کنند و با شما تا رسیدن به هدفتان همراه می‌شوند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH