شرکت انکر از ابزارهای جانبی شارژ خود برای سری آی‌فون 12 اپل رونمایی کرد

شرکت انکر اخیرا از سری جدید ابزارهای جانبی شارژ خود با محوریت هندست‌های سری آی‌فون 12 اپل رونمایی کرده است. این محصولات مشخصا در راستای جهت‌گیری جدید شرکت اپل روانه بازار می‌شوند. محصولات جدید انکر شامل 3 مدل شارژر USB-C هستند که 2 مورد آن‌ها از نوع سیمی و یک مدل متعلق به آداپتور بی‌سیم MagSafe است.

توان شارژ آداپتورهای دیواری برابر با 20 وات است. این شارژها ظرف مدت تنها 30 دقیقه می‌توانند میزان شارژ باتری آی‌فون‌ 12 و آی‌فون 12 پرو را از 0 به 50 درصد افزایش دهند. اطلاق نام آداپتور دیواری به این شارژرها چندان دقیق به‌نظر نمی‌رسد؛ زیرا کوچک‌ترین گزینه بر پایه مدل Anker Nano طراحی شده است؛ محصولی که حقیقتا از اندازه کوچکی برخوردار است.

ابزارهای جانبی جدید شارژ با مضمون شخصیت دورامون (Doraemon) طراحی شده‌اند و پیش‌فروش آن‌ها از روز چهارشنبه 4 نوامبر (14 آبان ماه) در چین آغاز خواهد شد. فرآیند فروش نیز از طریق فروشگاه رسمی انکر، وبسایت JD.com و فروشگاه Tmall انجام می‌شود.

به‌ هرحال شارژر با اندازه متوسط از توان حداکثر 65 واتی برخوردار است. بنابراین این آداپتور قادر به شارژ باتری لپ‌تاپ‌ها نیز خواهد بود. در واقع شارژ کامل باتری مک‌بوک پرو اپل توسط این آداپتور حدودا 2 ساعت زمان خواهد برد. بزرگترین آداپتور مجهز به 2 درگاه مجزا است؛ بنابراین این محصول قادر به شارژ یک گوشی و یک لپ‌تاپ، تبلت، پاوربانک و … به‌صورت همزمان خواهد بود.

با بررسی کابل‌ها نیز متوجه خواهیم شد که 2 مورد از آن‌ها دارای اتصال USB-C به لایتنینگ (مخصوص گوشی‌های آی‌فون) و USB-C به USB-C (برای آی‌پدها و مک‌بوک‌ها) هستند. انکر این محصولات را به شکلی بادوام طراحی نموده است و آزمایشات نشان می‌دهند که کابل‌های مذکور تا 12 هزار بار بدون مشکل قابل خم شدن هستند.

ابزارهای جانبی شارژ جدید شرکت انکر که با تم کارتونی Doraemon برای سری آی‌فون 12 اپل طراحی شده است

چنان‌چه مایل به خلاص شدن از اتصالات سیمی هستید؛ در این‌صورت آداپتور MagSafe از قابلیت شارژ بی‌سیم با حداکثر توان 15 وات برای آی‌فون‌های جدید و شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi برای دستگاه‌های قدیمی‌تر (و محصولاتی نظیر ایرپادز پرو) پشتیبانی می‌کند. این آداپتور از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است؛ لذا با وجود اندازه بسیار باریک خود از قابلیت توزیع مطلوب‌تر حرارت برخوردار است. شارژ 0 تا 50 درصدی باتری آی‌فون 12 از طریق آداپتور MagSafe حدودا 1 ساعت زمان خواهد برد.

همچنین بایستی خاطرنشان کرد که انکر نسخه‌های ساده‌ای از کلیه ابزارهای جانبی فوق را نیز در اختیار دارد. اما چنان‌چه شما جزو طرفداران انیمیشن Doraemon هستید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که ابزارهای جانبی طراحی شده با این تم در اواخر هفته جاری عرضه خواهند شد. این شارژرها علاوه بر پشتیبانی از کابل لایتنینگ با سایر دستگاه‌های غیر اپلی نیز سازگار هستند؛ چرا که تکنولوژی PowerIQ شرکت انکر از هر 2 فناوری USB Power Delivery و Quick Charge پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH