شیائومی ردمی نوت 9 5G و ردمی نوت 9 پرو 5G در پایگاه داده TENAA رویت شدند

اطلاعات منتشر شده در اوایل روز گذشته از عرضه ورژن معمولی اسمارت‌فون ردمی نوت 9 5G و نسخه پرو این هندست حکایت داشت. اکنون هر 2 گوشی همراه با مشخصات آن‌ها در پایگاه داده TENAA رویت شده‌اند؛ موضوعی که صحت اطلاعات لو رفته را موردتائید قرار می‌دهد.

تصاویر شیائومی ردمی نوت 9 5G

دستگاه شیائومی با شماره مدل M2007J22C در واقع همان نسخه معمولی ردمی نوت 9 5G بوده و از یک CPU با حداکثر فرکانس پردازشی 2.4 گیگاهرتزی بهره می‌گیرد. گزارشات پیشین از به‌کارگیری تراشه Dimensity 800U در این هندست حکایت داشتند و فرکانس پردازشی اعلام شده نیز با چنین ادعایی مطابقت دارد. این هندست در 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه روانه بازار شده و کاربران قادر به خریداری مدل‌هایی از دستگاه با 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهند بود. بدین‌ترتیب ردمی نوت 9 5G با گزینه‌های متعدد برای پیکره‌بندی حافظه و قیمت‌گذاری کاملا متنوع در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این هندست از یک پنل 6.53 اینچی LCD با رزولوشن 1080p بهره خواهد برد؛ در حالی‌که انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. دوربین اصلی در قسمت پشتی گوشی مجهز به یک حسگر 48 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز داخل یک حفره کروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر مستقر خواهد شد.

تصاویر شیائومی ردمی نوت 9 پرو 5G

از سوی دیگر ردمی نوت 9 پرو 5G با شماره مدل M2007J17C عرضه شده و از نمای پشتی شباهت بسیار زیادی با اسمارت‌فون Mi 10T لایت 5G دارد. به‌نظر می‌رسد که توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 750G تامین خواهد شد؛ در حالی‌که پیکره‌بندی حافظه دستگاه شامل حداکثر 12 گیگابایت رم همراه با 256 گیگابایت حافظه‌داخلی است. همچنین بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست TENAA این هندست مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در مرکز بخش فوقانی نمایشگر مستقر می‌شود.

هندست‌های فوق هنوز در کشور چین معرفی نشده‌اند و پیرامون زمان رونمایی از آن‌ها نیز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در دست نیست. اما بر اساس اطلاعات فهرست می‌توان انتظار داشت که گجت‌های مذکور علاوه بر رنگ‌های خاکستری، نقره‌‌ای و مشکی با طیف متنوعی از سایر رنگ‌ها شامل قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز و بنفش به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH