با Nod این انگشتر قدرتمند که جهان شما را به حرکت در می‌آورد آشنا شوید

می‌توانیم عینک گوگل را بر چشمانمان و اسمارت واچ را بر دستانمان ببندیم با اسمارتفونمان هر چیزی را که می‌خواهیم کنترل کنیم، اما برای کنترل تمام این دستگاه‌ها، یک چیز مشترک وجود دارد و آنهم لمس آنهاست.

با انگشتری به نام Nod(نود) آشنا شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نود را درون انگشت اشاره‌اتان کنید و با آن به سادگی تمام هر دستگاه متصل را از طریق حرکت‌های مختلف دست کنترل کنید. نود با تلفن، تبلت، عینک گوگل، ساعت، تلویزیون، کامپیوتر و حتی لوازم خانگی می‌تواند ارتباط برقرار کند.

بعلاوه نود به کار گیمرها هم می‌آید. این حلقه می‌تواند به جای یک کنترل 32K DPI خیلی دقیق به کار گرفته شود. قابلیت استفاده از چند نود هم وجود دارد. به طور کل نود مجموعه‌ای از حرکات، طراحی و فن‌آوری است.

با وجود Bluetooth Low Energy، می‌توانید از نود برای فشردن شاتر دوربینتان و برای داشتن یک عکس سلفی خوب استفاده کنید. بعلاوه برنامه‌هایی برای کنترل Nest ،GoPro ،Roku و تلویزیونهای جدیدتر ال‌جی هم وجود دارند.

از نظر سازگاری نود می‌تواند با دستگاه‌های مختلفی کار کند. از دستگاه‌های Belkin WeMo  گرفته تا ویندوز. بعلاوه می‌توان از آن برای قفل کردن و باز کردن هم استفاده کرد. آیا می‌خواهید در گوگل ارث و روی صفحه تلویزیون خانه‌اتان به نویگیشن بپردازید؟ آیا می‌خواهید به کنترل موزیک بپردازید؟ با نود می‌توانید تمام اینکارها را انجام دهید. نود دارای یک API باز است، بنابراین توسعه دهندگان می‌توانند برنامه‌های فعالی را برای کنترل هر چیزی و تنها با حرکت دستها بسازند.

نود واقعا دستگاه جالبی است که همه دنیای اطراف شما را تحت کنترل در می‌آورد.

Nod[divide]

3[divide]

4[divide]

5[divide]Nod (4)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH