مشخصات دوربین اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا سامسونگ لو رفت

به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا شرکت سامسونگ به نخستین هندست پرچم‌دار عرضه شده با تراشه اسنپ‌دراگون 875 تبدیل خواهد شد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این دستگاه به لحاظ فنی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین برخی اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی S21 اولترا با کمترین میزان نوآوری نسبت به مدل نسل گذشته گلکسی S20 اولترا به بازار عرضه خواهد شد.


جزئیات مربوط به ماژول دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا لو رفت!

اکنون یک خبرچین مشهور با شناسه UniverseIce@ از برخی جزئیات مربوط به ماژول دوربین این اسمارت‌فون پرده برداشته است. بر اساس اعلام وی گلکسی S21 اولترا با یک دوربین 108 مگاپیکسلی کمی ارتقایافته مجهز به سنسور ISOCELL Bright HM3 دارای پیکسل‌های 0.8 میکرونی و سیستم فوکوس خودکار لیزری عرضه خواهد شد. وی همچنین خاطرنشان می‌کند که این هندست فاقد حسگر TOF خواهد بود؛ لذا شایعات مخابره شده در خصوص به‌کارگیری سنسور Vizion 33D ظاهرا نادرست هستند.

در خصوص سایر مولفه‌های ماژول دوربین هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ اما همه چیز به این واقعیت منتهی می‌شود که کره‌ای‌ها با اعمال برخی اصلاحات در مشخصه‌های فنی سنسورهای سال گذشته نسبت به به‌روزرسانی آن‌ها به مدل‌های جدید اقدام می‌کنند.  این سناریو در خصوص نمایشگر، باتری و سایر اجزای تشکیل‌دهنده گلکسی S21 اولترا نیز صدق می‌کند. محتوای کمپین تبلیغاتی آینده سامسونگ در ماه ژانویه روشن خواهد شد. در ادامه نیز کمپانی از مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S21 رونمایی خواهد کرد.

مشخصات کلیدی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

سامسونگ مایل است تا از دوران افول هواوی به بهترین نحو ممکن بهره‌برداری نماید. در این راستا غول کره‌ای قصد دارد تا سری گلکسی S21 خود را کمی زودتر از موعد مقرر به بازار عرضه کند. برخی منابع خبری مطلع از برنامه‌های سامسونگ نیز این موضوع را موردتائید قرار داده‌اند. به گفته آن‌ها هندست‌های خانواده گلکسی S21 یک ماه زودتر از موعد مقرر و در ماه ژانویه سال 2021 عرضه خواهند شد. برخی اطلاعات لو رفته پیرامون هندست‌های جدید سامسونگ نیز شایعه عرضه پیش از موعد آن‌ها را به‌طور مستقیم موردتائید قرار داده‌اند. این‌بار وبسایت 91mobiles با انتشار مطالبی اختصاصی پیرامون ویژگی‌های کلیدی اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. این اطلاعات توسط یک خبرچین مشهور با نام Ishan Agarwal منتشر شده است.


بر این اساس هندست مذکور مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.8 اینچی داینامیک آمولد، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی خواهد بود. ماژول دوربین پشتی دستگاه مجهز به 4 سنسور بوده و حسگر 108 مگاپیکسلی شاخص‌ترین نمونه آن‌ها به‌شمار می‌رود. همچنین گلکسی S21 اولترا احتمالا با رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها نمایشگر هندست دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. بعلاوه توان پردازشی دستگاه نیز بسته به منطقه فروش آن احتمالا توسط تراشه اگزینوس 2100 یا اسنپ‌دراگون 875 تامین خواهد شد. ابعاد بدنه پرچم‌دار آینده سامسونگ برابر با 165.1×5.6×8.9 میلی‌متر بوده و این هندست با حداقل 2 مدل رنگی مختلف شامل مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

2 در مورد “مشخصات دوربین اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا سامسونگ لو رفت”

    1. امیرکیوان گوهری

      سلام دوست عزیز. به عقیده من شما بر اساس ذهنیت خود در خصوص مدل‌‌های قدیمی تراشه‌های اگزینوس اظهارنظر نموده‌اید. طی سال‌های اخیر تراشه‌های بومی سامسونگ به لحاظ بهره‌وری و کارآیی شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌اند. بعلاوه نتایج تست‌های بنچمارک از کم شدن فاصله میان تراشه‌های پرچم‌دار اگزینوس و اسنپ‌دراگون حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH