جالب توجه: سامسونگ بزودی تلفنی فراپایین رده (SM-G110B)، اما مجهز به کیت‌کت را روانه بازار می‌کند!

Samsung-Galaxy-Pocket-Neo

این خواسته‌ای بودکه مدتها منتظرش بودیم. اینکه بتوانیم روی تلفنهای پایین رده خود، اندروید آخرین نسخه را ببینیم. خوشبختانه سامسونگ اعلام کرده است که بزودی اولین هوشمند پایین رده خود را با کد نام SM-G110B به همراه کیت کت روانه بازار خواهد کرد.

این هوشمند هنوز معرفی نشده و تنها یک پروفایل User Agent از آن در وبسایت سامسونگ منتشر شده است. از روی این پروفایل به ویژگی‌هایی چون صفحه نمایشی با رزولوشن 320×240 پیکسل (QVGA)، اندروید 4.4.2 و پردازنده 1 گیگاهرتزی که هنوز تک هسته‌ای یا دو هسته‌ای بودنش مشخص نیست پی می‌بریم.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت دنبال کننده صادرات و واردات هند Zauba، این هوشمند پایین رده مجهز به یک صفحه نمایش 3.3 اینچی خواهد بود. با این مشخصات حدس می‌زنیم که SM-G110B جزئی از خانواده Galaxy Pocketهای سامسونگ شود.

آخرین مدل از این خانواده تابستان سال گذشته با صفحه نمایش 3 اینچی و با نام Galaxy Pocket Neo معرفی شد و در حال حاضر قیمتی برابر با 80 دلار دارد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که کی سامسونگ این هوشمند خود را معرفی خواهد کرد. این کمپانی به احتمال زیاد آنرا در بازارهای نوظهور عرضه کرده و اگر  با قیمتی کمتر از 100 دلار بفروش برساند، فروش خوبی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH