اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 در پایگاه داده گیگ‌بنچ رویت شد

خانواده وان‌پلاس 9 نخستین سری اسمارت‌فون‌های ممتاز کمپانی وان‌پلاس در سال 2021 به‌شمار خواهد رفت. فرآیند افشای اطلاعات پیرامون سری پرچم‌دار آینده اکنون مدتی است که در فضای اینترنت آغاز شده است. چند روز پیش یک پست خبری به زمان عرضه پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس اشاره داشت. امروز نیز ظاهرا اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 در وبسایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته یک اسمارت‌فون با شماره مدل LE2117 در پایگاه داده گیک‌بنچ 5 رویت شده است. این شماره مدل متعلق به وان‌پلاس 9 است. به بیان دقیق‌تر اطلاعات اخیر نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در 3 مدل مختلف عرضه شده و LE2117 یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. بر این اساس 2 نسخه دیگر وان‌پلاس 9 دارای شماره مدل‌های LE2119 و LE2110 خواهند بود. این در حالیست که وان‌پلاس 9 پرو نیز در 2 نسخه مختلف با شماره مدل‌های LE2120 و LE2127 عرضه خواهد شد.

اطلاعات لو رفته در صورت صحیح بودن نشان می‌دهند که وان‌پلاس 9 با شماره مدل LE2117 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 875 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. مطابق پیش‌بینی‌ها این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد. متاسفانه این موارد تنها جزئیات اعلام شده در فهرست گیک‌بنچ محسوب می‌شوند.

با بررسی امتیازات بنچمارک می‌توان متوجه شد که وان‌پلاس 9 در تست پردازش تک‌هسته‌ای‌ و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 5 به ترتیب امتیازات 1122 و 2733 را کسب نموده است. این ارقام اگرچه احتمالا خیره‌کننده به‌نظر نمی‌رسند؛ اما بایستی خاطرنشان کرد که هندست مورد ارزیابی توسط گیک‌بنچ مجهز به نسخه غیرنهایی نرم‌افزار بوده و لذا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که امتیازات کسب شده توسط محصول نهایی در مقایسه با ارقام فوق به‌مراتب بهتر خواهند بود.

اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 9 در اواسط ماه مارس سال آینده عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH