سریال Mr.Robot

معرفی سریال Mr.Robot به کارگردانی Sam Esmail

سریال Mr.Robot به کارگردانی Sam Esmail  در مورد زندگی پسر جوان و بسیار باهوشی‌ست که روزها به عنوان کارمند یک شرکت امنیت سایبری و شب‌ها به عنوان یک هکر، بر ضد امنیت سایبری شبکه‌های مختلف مشغول به کار است. الیوت، شخصیت اول سریال Mr.Robot که از یک بیماری شدید روحی مانند اسکیزوفرنی رنج می‌برد، سعی می‌کند وضعیت روحی خود را با مصرف دارو و مواد مخدر و همچین با کمک گرفتن از روانشناس کنترل کند. با آی‌تی‌رسان و معرفی این سریال جذاب همراه باشید.

داستان این سریال از روزی شروع می‌شود که الیوت از یک گروه هکر زیرزمینی به نام F_Society پیشنهاد همکاری دریافت می‌کند. او در این گروه با دختر جوانی به نام دارلین و مرد میانسال مرموزی که رهبری گروه را بر عهده دارد، آشنا می‌شود که خود را Mr.Robot می‌نامد. هدف اصلی این گروه هکر از کار انداختن یک شرکت مالی چند ملیتی فاسد به نام E_Corps است. علاوه بر فساد همه‌گیر این شرکت و آسیب‌های بسیاری که به قشر فقیر جامعه وارد می‌کند، الیوت مشکلات شخصی نیز از دوران کودکی خود با این شرکت دارد که او را مجاب می‌کند هر چه بیشتر برای نابودی این شرکت تلاش کند.

سریال Mr.Robot

در این مسیر دوست دوران کودکی الیوت، آنجلا، به او در رسیدن به هدفش کمک می‌کند. هر دوی آنها به نوعی شرکت E_CORPS را به خاطر مرگ والدینشان مسئول می‌دانند. او سعی می‌کند با ورود به E_Corps و استخدام در آنجا از درون این شرکت برای نابودی آن به الیوت کمک کند. یکی دیگر از شخصیت‌های تاثیر‌گذار این فیلم‌، تایلر ولیک معاون اسکاندیناویایی شرکت E_CORPS است که روابط عجیب و غیرمعمولی با روسا و همچنین همسر جا‌ه‌طلب خود، جوانا دارد. پس از تلاش‌های بسیار نقشه Mr.Robot برای فروپاشی E_corps به نتیجه می‌رسد ولی این تازه پایان فصل یک این سریال جذاب و شروع ماجرا‌های اصلی‌ست.

فصل اول شاید این طور به نظر برسد که Mr.Robot یک مجموعه هیجانی در مورد هکرها و فعالیت‌های غیرقانونی آنهاست ولی به محض پایان فصل اول شما متوجه درون مایه اصلی و عمیق این سریال می‌شوید. Mr.robot فیلم‌نامه بسیار قوی و خیره کننده‌ای دارد که فعالیت‌های کامپیوتری و هیجانات آن بخش بسیار اندکی از این سریال را در بردارند و در لایه عمیق‌تر، این سریال روایتگر زندگی افراد تحت تاثیر اختلالات روحی، اعتیاد به مواد مخدر، افسردگی شدید و شکست‌های سنگین در طول زندگی‌ست. به نوعی می‌توان گفت Mr.Robot ماجرای درگیری میان الیوت و E_Corps یا پلیس سایبری نیست بلکه داستان در مورد نبرد و درگیری‌های بین الیوت و خود اوست.

اگر بخواهیم یک توصیف کلی در مورد Mr.Robot ارائه دهیم می‌توان گفت بازیگری بی‌نظیر، کارگردانی فوق‌العاده و موسیقی متن عالی از ویژگی‌های بارز این اثر است. فیلم‌نامه‌ای احساسی و در عین حال هیجان انگیز، پر از لحظات نفسگیر و حیرت ‌آور. به طور حتم Mr.Robot از آن دست سریال‌های‌ست که بعد از دیدنش تا مدت مدیدی ذهن شما‌ را مشغول می‌کند و در موردش با دیگران حرف خواهید زد.

Mr.Robot یک مجموعه تلویزیونی مهیج، درام و روانشناختی‌ست که به کارگردانی sam Esmail برای شبکه USA Network ساخته شده است. Rami malek بازیگر برنده جایزه اسکار، نقش اصلی این سریال یعنی الیوت اندسون را بر عهده دارد. Mr.Robot برنده جوایز بسیاری از جمله Golden Globe ،Emmy awards ،Writers Guild of America و بسیاری جوایز دیگر شده است. این سریال همچنین توانسته امتیاز ۸.۶ از IMDb و ۹۴ از Rotten tomatoes دریافت کند. این سریال در ۴ فصل یا به نوعی ۴۳ قسمت تولید شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH