ایرفون‌های جدید اپل همراه با سنسور ضربان قلب و فشار خون

appleearpods1

شایعات حاکی از این است که ios 8، نسل بعدی سیستم عامل موبایل اپل، دارای یک اپلیکیشن اختصاصی برای دنبال کردن وضعیت سلامتی شماست. همه چیز از وضعیت ضربان قلب , میزان مایعات بدنتان، توسط اپلیکیشن HealthBook گزارش می‌شود. اما اپل چگونه این مقدار داده را جمع آوری می‌کند؟

گزارش‌ها حاکی از این است که اپل مشغول کار بر روی ایرفون‌هایی است که نه تنها می‌توانید با آن موسیقی گوش دهید، بلکه میزان فشار خون و ضربان قلب شما را هم اندازه گیری می‌کند.

پس از آن که سامسونگ از سنسور ضربان قلب در گلکسی اس 5 استفاده کرد، عده‌ای معتقدند که این سنسور بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، زیرا بیشتر افراد احتمالا فراموش خواهند کرد که از آن استفاده کنند. از این رو استفاده از سنسور ضربان قلب در ایرفون می‌تواند راهکار بهتری باشد زیرا اکثریت افراد زمانی به این داده‌ها نیاز پیدا می‌کنند که در حال ورزش هستند و معمولا در هنگام ورزش هدفون را همراه خود حمل می‌کنند، هر چند که به نظر می‌رسد سامسونگ با معرفی ساعت‌های هوشمندی مثل گلکسی فیت این مشکل را هم حل کرده است، با این حال ایرفون‌های اپل راهکار ارزان‌تری به نظر می‌رسند.

طبق این گزارشات در زمینه امنیت این داده‌ها، اپل ادعا کرده است که مثل سنسور اثر انگشت عمل خواهد کرد، به این معنا که تمام داده‌ها به صورت رمزنگاری شده و تنها بر روی تلفن شخص ذخیره خواهند شد.

1 در مورد “ایرفون‌های جدید اپل همراه با سنسور ضربان قلب و فشار خون”

  1. وقتی سامسونگ گذاشته همه می گفتن چرت و پرته الان که اپل گذاشته همه به به چه چه می کنن
    در واقع الان اپل از رو سامسونگ کپی زده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH