شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ با نمایشگر 1.4 اینچی و قیمت‌گذاری رقابتی رونمایی کرد

کمپانی شیائومی در کنار معرفی اسمارت‌فون‌های جدید سری ردمی نوت 9 در چین از نخستین ساعت هوشمند خود با نام ردمی واچ نیز رونمایی کرد. این اسمارت‌واچ دارای طراحی مستطیلی‌شکل بوده و با مجموعه‌ای از امکانات معمول شامل تناسب اندام، ضربان قلب، ردیاب خواب و برچسب قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌شود.

ردمی واچ مجهز به یک نمایشگر رنگی 1.4 اینچی با رزولوشن 320×320 پیکسل و روکش شیشه‌ای 2.5D است. بدنه اصلی ساعت در 3 مدل رنگی مشکی، سفید و آبی تیره قابل سفارش بوده و بندهای سیلیکونی مخصوص اسمارت‌واچ نیز علاوه بر مدل‌های رنگی فوق با رنگ‌آمیزی صورتی و سبز نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

ردمی واچ

کاربران به بیش از 120 واچ فیس مختلف دسترسی داشته و این موارد با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit قابل ویرایش هستند. همچنین ردمی واچ به منظور فعال نگه داشتن کاربران آرایه استانداردی از حالات ورزشی مختلف را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این اسمارت‌واچ از طریق درگاه بلوتوث 5.0 BLE به سایر گجت‌ها متصل شده و مجهز به اتصال NFC است. این محصول از قابلیت ضدآب تا عمق حداکثر 50 متری برخوردار بوده و تنها 35 گرم وزن دارد.

باتری اسمارت‌واچ در صورت استفاده معمول برای مدت حدودا 7 روز شارژدهی خواهد داشت. همچنین با فعال‌سازی حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی مدت شارژدهی باتری به 12 روز افزایش خواهد یافت. ردمی واچ از طریق یک گهواره اختصاصی شارژ شده و فول شارژ شدن باتری آن 2 ساعت زمان خواهد برد.

ردمی واچ با قیمت‌گذاری خرده فروشی 299 یوان (حدودا 45 دلار) عرضه می‌شود؛ اگرچه این محصول برای مدت زمانی محدود با قیمت‌گذاری 269 یوان (40 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. فروش این اسمارت‌واچ در چین از روز 1 دسامبر (11 آذر ماه) آغاز می‌شود. پیرامون عرضه این محصول در بازارهای بین‌المللی هیچ توضیحی ارائه نشده است. این ابزار پوشیدنی احتمالا تحت‌عنوان شیائومی می واچ لایت در خارج از مرزهای چین عرضه خواهد شد. این نام پیش‌تر در اسناد مربوط به کمیته ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH