وبسایت DxOMark نتایج ارزیابی دوربین اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد را منتشر کرد

اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد با هدف ارائه امکانات برتر در حوزه دوربین و خلق تجربه کلی مشابه با دستگاه‌های پرچم‌دار به بازار عرضه شده است و وبسایت DxOMark نیز ادعا می‌کند که این هندست در اکثر حوزه‌ها عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می‌دهد.

این اسمارت‌فون موفق به کسب امتیاز کلی 108 از سوی کارشناسان DxOMark شده است؛ رقمی که در مقایسه با امتیاز تخصیص یافته به هواوی P20 پرو (عرضه شده در سال 2018) تنها 1 واحد کمتر است. صحبت کردن پیرامون پیشرفت‌های صنعت عکاسی اسمارت‌فونی از گذشته تا به امروز نیازمند فرصتی بسیار طولانی خواهد بود.

از جنبه عملکرد وان‌پلاس نورد در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری به‌نظر می‌رسد که این هندست در طول مدت روز کارآیی فوق‌العاده‌ای از خود ارائه می‌دهد. تصاویر از شارپنس و جزئیات مطلوبی برخوردار بوده و مشخصه فوکوس خودکار نیز عملکردی سریع و قابل اطمینان دارد. نورپردازی روی سوژه‌ها نیز به شکلی دقیق انجام می‌شود.

با این‌حال عملکرد دوربین گوشی هنگام استفاده شبانه تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفته و نویزهای موجود در تصاویر به‌تدریج آشکارتر می‌شوند. چنین وضعیتی هنگام ضبط ویدیوها نیز قابل مشاهده است. هنگام فیلم‌برداری در اوقات شب توازن رنگ سفید تا حدودی مختل خواهد شد. فقدان تثبیت‌کنندگی مطلوب حین ضبط ویدیوها نیز تا حدودی از امتیاز دوربین وان‌پلاس نورد کسر خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH