تصاویر جدید از گلکسی S21 سامسونگ در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

اخیرا تصاویر جدیدی از پرچم‌دار گلکسی S21 سامسونگ در فضای اینترنت منتشر شده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری جدید اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار شرکت سامسونگ بایستی در آینده‌ای بسیار نزدیک (ژانویه سال 2021) معرفی شوند. بنابراین انتشار تصاویر اولیه از اسمارت‌فون گلکسی S21 با چنین کیفیت بالایی ابدا شگفت‌آور نخواهد بود.

این تصاویر توسط یک خبرچین کره‌ای با نام Kero Kim به اشتراک گذاشته شده است. هرچه این شخص خبرچین به دفتر مرکزی غول کره‌ای نزدیکتر باشد؛ یقینا اخبار و اطلاعات دقیق‌تری را مخابره خواهد کرد.

به‌طور کلی الگوی طراحی گلکسی S21 از مدت‌ها قبل برای مخاطبان آشنا بوده است. اما تصاویر جدید مدل‌های رنگی مختلف برای این اسمارت‌فون را نمایش می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که سری گلکسی S21 به یکی از رنگارنگ‌ترین هندست‌های پرچم‌دار سامسونگ تبدیل خواهد شد.

اعضای خانواده گلکسی S21 احتمالا نخستین اسمارت‌فون‌های جهان مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون 875 کوالکام به‌شمار می‌روند. اما این گجت‌ها کماکان از تراشه بومی اگزینوس سامسونگ موسوم به اگزینوس 2100 نیز بهره‌برداری خواهند کرد. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها از اعمال پیشرفت‌های چشمگیر در بخش دوربین حکایت دارند.

سامسونگ گلکسی S21 تائیدیه اداره استاندارد هندوستان موسوم به BIS را دریافت نموده است

سامسونگ با عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 2، سری گلکسی نوت 20 و گلکسی S20 Fan Edition نشان داد که برای پرچم‌داران سال 2020 خود برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارد. اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی برای اطمینان از عرضه موفقیت‌آمیز سری گلکسی S21 تمام تلاش خود را به‌کار بسته است. اگرچه کمپانی هنوز این موضوع را رسما تائید نکرده است؛ اما شایعات اخیر از عرضه پیش از موعد این هندست‌ها در ماه ژانویه حکایت دارند. با این‌حال گجت‌های مذکور موفق به دریافت چندین مورد تائیدیه از سوی موسسات مختلف شده‌اند. این تائیدیه‌ها شایعات مربوط به عرضه هندست‌ها در ماه ژانویه را تقویت می‌کنند. اخیرا نسخه معمولی گلکسی S21 تائیدیه اداره استاندارد هندوستان (BIS) را دریافت نموده است. دریافت این گواهینامه توسط دستگاهی با شماره مدل SM-G991B اساسا اهداف سامسونگ برای عرضه پرچم‌داران سال 2021 خود در بازار هندوستان را موردتائید قرار می‌دهد.

بر اساس شایعات امسال شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا رونمایی خواهد کرد. مدل‌های معمولی و پلاس گلکسی S21 هرکدام در 2 نسخه مجزا یکی مجهز به تراشه اگزینوس 2100 و دیگری دارای تراشه اسنپ‌دراگون 875 عرضه خواهند شد. این دستگاه‌ها مطابق روال معمول در بازارهای مختلف عرضه می‌شوند. بر اساس گزارش مخابره شده توسط وبسایت AndroidPolice این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی LTPS با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. با این‌حال نمایشگر مدل معمولی فاقد قابلیت نرخ نوسازی متغیر خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری این هندست با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.


مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21

علاوه بر این فهرست 3C نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی S21 مجهز به یک باتری 3880 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. اگرچه این رقم نشان‌دهنده ظرفیت نامی باتری است. ظرفیت معمول باتری برابر با 4000 میلی‌آمپرساعت است. بدیهی است که سامسونگ برای بازاریابی هندست خود از این رقم استفاده خواهد کرد. بعلاوه این دستگاه از قابلیت شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد؛ موضوعی که تا حدودی ناامیدکننده است.

در سال 2021 بسیاری از شرکت‌ها از جمله کمپانی‌های چینی اقدام به عرضه گوشی‌های میان‌رده با قابلیت شارژ سریع 33 واتی خواهند کرد. به‌عنوان مثال ریلمی طی اقدامی فوق‌العاده از یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه با قابلیت شارژ سریع 65 واتی رونمایی کرد. عرضه یک پرچم‌دار برتر با قابلیت استاندارد نه‌چندان پیشرفته حقیقتا شرم‌آور خواهد بود.

این اسمارت‌فون مجهز به پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی خواهد بود. این ماژول شامل حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی است. سایر ویژگی‌های هندست شامل اتصال 5G، بلوتوث 5.1 و NFC است. این دستگاه در مدل‌های رنگی Phantom Violet، Phantom Pink، Phantom Gray و Phantom White عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S21 خود را کمی ارزان‌تر از حد معمول ارائه می‌کند. کمپانی کره‌ای امیدوار است که در این شرایط دشوار رکود اقتصادی جذابیت اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار خود را ارتقاء دهد. انتظار می‌رود که طی هفته‌های آتی جزئیات بیش‌تری پیرامون پرچم‌داران مهیج سال 2021 سامسونگ منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH