تصاویر جدید از اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و 9 پرو منتشر شد

در اوایل ماه جاری شاهد انتشار نخستین تصاویر از اسمارت‌فون وان‌پلاس 9 پرو بودیم. این تصاویر نشان می‌دهند که کمپانی در عوض ادامه استفاده از الگوی طراحی گوشی‌های وان‌پلاس 7 پرو و وان‌پلاس 8 پرو از ماژول دوربین برجسته مشابه نمونه به‌کارگیری شده در هندست‌های وان‌پلاس 8T و سری نورد N بهره گرفته است.

ماژول دوربین از 2 سنسور شاخص و 2 لنز کوچک‌تر میزبانی می‌کند. این سنسورها از نوع عریض، فوق‌عریض و تله‌فوتو هستند. اما عملکرد دوربین چهارم کماکان ناشناخته است. در خصوص به‌کارگیری مجدد دوربین بحث‌برانگیز IR شک و تردیدهایی وجود دارد. اما به‌نظر می‌رسد که از دوربین پریسکوپی هیچ اثری نیست.

تصاویر وان‌پلاس 9 پرو

با این‌حال وبسایت‌های LetsGoDigital و Concept Creator با همکاری یکدیگر تصاویری جدید و واقعی‌‌تر از دستگاه را برای لذت بردن کاربران منتشر نموده‌اند. به لبه‌های خمیده نمایشگر دقت کنید. خمیدگی‌های اطراف نمایشگر در مقایسه با وان‌پلاس 8 پرو مشهودتر به‌نظر می‌رسند. در ادامه تصاویری از این هندست در مدل‌های رنگی مختلف به نمایش گذاشته شده است:

نمایشگر هندست از اندازه قطری 6.7 اینچی برخوردار خواهد بود؛ مشخصه‌ای که در هندست‌های پرو اخیر به یک امر مرسوم تبدیل شده است. بر اساس برخی شایعات مخابره شده نرخ نوسازی نمایشگر به 144 هرتز ارتقاء یافته و هندست مدل پرو از اسپیکرهای استریو با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی آتموس بهره خواهد برد. با این‌حال تصاویر مربوط به مدل غیر پرو نشان می‌دهند که این هندست مجهز به یک نمایشگر تخت خواهد بود.

شخصی با نام Waqar Khan تصاویر مربوط به نسخه معمولی وان‌پلاس 9 در مدل‌های رنگی مختلف را منتشر نموده است. این هندست مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه است؛ اما صرفنظر از این موضوع سایر مولفه‌های طراحی میان 2 هندست سری وان‌پلاس 9 کاملا مشترک است.

تصاویر وان‌پلاس 9

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 9 و 9 پرو زودتر از موعد مقرر و در اواسط ماه مارس عرضه خواهند شد. این اقدام احتمالا به منزله پاسخ متقابل کمپانی به عرضه زودهنگام گلکسی S21 بوده و یا صرفا با اهداف ایجاد فرصت بیش‌تر برای فروش سری وان‌پلاس 9 پیش از عرضه نسخه به‌روزرسانی شده وان‌پلاس 9T در اواخر سال عرضه خواهد شد.

وان‌پلاس 9 و 9 پرو مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 875 خواهد بود. این تراشه در اواخر هفته جاری رسما معرفی خواهد شد. هر 2 هندست پیش‌تر با حافظه رم 8 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شدند. بنابراین از ارتقاء ظرفیت حافظه هیچ خبری نیست. سرعت شارژ هندست‌ها تا حداکثر 65 وات افزایش خواهد یافت. کمپانی چینی با عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T برای نخستین بار از فناوری Warp Charge 65 رونمایی کرد.

این 2 اسمارت‌فون در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهند شد. اپراتور T-Mobile نسبت به عرضه هر 2 هندست اقدام خواهد کرد؛ در حالی‌که شرکت مخابراتی ورایزن بار دیگر صرفا ورژن موج میلی‌متری هندست غیر پرو را به بازار عرضه می‌کند. اما تا زمان عرضه این هندست‌ها تنها چند ماه دیگر زمان باقی‌مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH