گلکسی اس ۳ قرمز می‌خواهید؟!

تقریبا دیگر همه دوستداران گوشی‌های موبایل و به خصوص سری گلکسی، می‌دانند که آخرین محصول سامسونگ یعنی گلکسی اس ۳ (Galaxy S3)، تنها در دو رنگ سفید و آبی تیره عرضه شد و برخی نیز به این امر گله‌مند بودند زیرا رنگ دلخواه خود را در بین هیچکدام نمی‌دیدند. حال اپراتور موبایل AT&T اقدام به معرفی نمونه قرمز رنگ (و شاید هم زرشکی!) این گوشی پیشرفته کرده تا کسانی که از رنگ‌های قبلی راضی نبودند، از آن استفاده کنند.

البته در حال حاضر این امکان تنها برای کاربران این شبکه مخابراتی فراهم است تا با پرداخت ۱۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایت و ۲۴۹ دلار برای نمونه ۳۲ گیگابایت، اقدام به تهیه گلکسی اس ۳ قرمز رنگ کنند. این رنگ که تحت عنوان Garnet Red معرفی شده است، در تاریخ ۲۹ جولای به مشتریان تحویل داده خواهد شد و ثبت نام برای آن از پانزدهم همین ماه آغاز می‌شود.

البته می‌توان حدس زد که با عرضه این رنگ توسط AT&T، به زودی شاهد ورود رسمی آن در سایر بازارها نیز خواهیم بود. پس در انتظار باشید که اگر از دو رنگ قبلی خوشتان نیامده، حداقل گلکسی قرمز را به عنوان مدل محبوب خود انتخاب کنید.

3 در مورد “گلکسی اس ۳ قرمز می‌خواهید؟!”

  1. از لحاظ تجهیزات و امکانات بی رقیبه اما جنس بدنه پلاستیکی واقعا ناامید کننده هست,مخصوصا با این رنگ منو یاده افتابه قرمز قدیمی هایی که خونه بابابزرگم بود میندازه.

  2. به نظر من، زیاد جالب نیست شاید مورد استقبال خانمها قرار بگیره، اگه قرار بر دادن رنگ جدید برای این گوشی باشه رنگ مشکی براق (Piano Black) می‌تونه نظر هر کسی رو جلب کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH