تصاویر رسمی ایرباد گلکسی بادز پرو سامسونگ با رنگ‌آمیزی بنفش منتشر شد

بر اساس اخبار جدید به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ به‌دنبال عرضه یک جفت ایرباد بی‌سیم همراه با اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 خود است. اکنون مدتی است که انتشار اخبار مختلف پیرامون این گجت‌ها آغاز شده است. ایربادهای بی‌سیم سامسونگ اخیرا موفق به دریافت تائیدیه FCC شدند؛ اما تصاویر مربوط به طراحی احتمالی گلکسی بادز پرو پیش‌تر منتشر نشده بود.

اما امروز شرایط دستخوش تغییر شد. اکنون نخستین تصاویر از گلکسی بادز پرو منتشر شده است. این ایربادها به برادران خود شباهت بسیار زیادی دارند. با این‌حال طراحی آن‌ها تا حدودی مورد بازنگری قرار گرفته و اکنون به طراحی ایربادهای طبیعی شباهت بیش‌تری دارند. همچنین طراحی کیس نیز کاملا مشابه نمونه ارائه شده به‌همراه گلکسی بادز لایو است.

گلکسی بادز پرو با رنگ‌آمیزی بنفش بسیار خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد

اطلاعات جدید توسط یک شخص خبرچین با نام ایوان بلاس منتشر شده است. وی اخیرا تصاویر مربوط به گلکسی بادز پرو را به اشتراک گذاشته است. بر اساس این تصاویر حداقل بایستی اذعان کرد که مدل بنفش‌رنگ گجت فوق از ظاهری بسیار جذاب برخوردار است. با توجه به عادت سامسونگ مبنی بر استفاده از مدل‌های رنگی مشابه در ایربادها و اسمارت‌فون‌های خود به‌نظر میرسد که اسمارت‌فون گلکسی S21 نیز با مدل رنگی بنفش عرضه خواهد شد. در صورت تحقق چنین سناریویی مدل بنفش رنگ گلکسی بادز پرو از ظاهری مشابه تصاویر زیر برخوردار خواهد بود:

تاکنون هیچ‌گونه جزئیات دیگری پیرامون این گجت اعلام نشده است؛ اما ایوان بلاس در توضیحات خود اعلام کرده که گلکسی بادز پرو به‌عنوان جانشین ایربادهای نسل پیشین سامسونگ عرضه نخواهد شد. در واقع سامسونگ کماکان به فروش مدل‌‌های قدیمی‌تر با قیمت‌گذاری پایین‌تر ادامه خواهد داد. اما صرفنظر از موارد فوق این ایربادها کماکان قابل دسترس هستند.

با توجه با شایعات و شواهد اخیر اکنون می‌دانیم که اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S21 احتمالا زودتر از موعد مقرر معرفی خواهند شد. اما این موارد صرفا در حد گمانه‌زنی هستند. با این اوصاف گلکسی بادز پرو احتمالا با قابلیت حذف نویز فعال، شارژدهی بهتر باتری و عملکرد بهتر میکروفون عرضه خواهد شد. گجت شنیداری آینده سامسونگ احتمالا از گواهی حفاظتی پیشرفته‌تر IP بهره خواهد برد. بدین‌ترتیب این ایربادها می‌توانند به یک ابزار بی‌سیم ایده‌آل تبدیل شوند. آیا شما نیز مایل به خریداری اسمارت‌فون جدید گلکسی S21 همراه با ایربادهای گلکسی بادز پرو هستید؟ این محصولات حقیقتا وسوسه‌کننده به‌نظر می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH