فهرست مشخصات احتمالی اسمارت‌فون رول‌ شونده آینده ال‌جی منتشر شد

اوایل وقت روز گذشته نخستین ویدیوهای مربوط به اسمارت‌فون رول شونده آینده ال‌جی منتشر شد. اکنون منبع منتشرکننده این ویدیوها فهرست مربوط به برخی مشخصات اسمارت‌فون مذکور را منتشر نموده است. یک خبرچین قابل اعتماد با شناسه Cozyplanes@ به طرح ایده‌هایی در خصوص طراحی ظاهری اسمارت‌فون رول شونده آینده ال‌جی پرداخته است. این خبرچین با انتشار چندین تصویر GIF به نمایش الگوی طراحی پنل‌های پشتی و جلویی گوشی پرداخت.

بر این اساس فهرست مشخصات احتمالی اسمارت‌فون رول شونده ال‌جی به شرح زیر است:

  • نمایشگر 7.4 اینچی رول شونده
  • ابعاد نمایشگر در حالت گوشی: 2428×1080 پیکسل با نسبت ابعاد 20:9
  • ابعاد نمایشگر در حالت ویدیو: 2428×1366 پیکسل با نسبت ابعاد 16:9
  • ابعاد نمایشگر در حالت بهره‌وری: 2428×1600 پیکسل با نسبت ابعاد 3:2
  • رم 16 گیگابایتی
  • پردازنده اسنپ‌دراگون 888 کوالکام
  • باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی

فهرست مشخصات دستگاه از به‌کارگیری یک نمایشگر 7.4 اینچی قابل گسترش با رزولوشن 2428×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 20:9، حالت ویدیویی با 2428×1366 پیکسل و نسبت ابعاد 16:9 و حالت بهره‌وری با رزولوشن 2428×1600 پیکسل و نسبت ابعاد 3:2 حکایت دارد. انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری با ظرفیت معقول 4200 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. به‌کارگیری جدیدترین تراشه ساخت کوالکام با نام اسنپ‌دراگون 888 و حافظه رم 16 گیگابایتی نشان می‌دهد که ما با یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت سروکار نداریم.

ال‌جی تنها شرکتی نیست که بر روی یک گوشی با نمایشگر رول شونده کار می‌کند. هر 2 کمپانی سامسونگ و TCL پتنت‌های مربوط به اسمارت‌فون‌هایی با نمایشگر رول شونده را به ثبت رسانده‌اند. بنابراین با اطمینان می‌توان تصور کرد که هر 2 شرکت نخستین اسمارت‌فون‌های رول شونده خود را برای رقابت شانه به شانه با ال‌جی روانه بازار خواهند کرد.

با این‌حال ال‌جی یکی از معدود شرکت‌هایی است که با ارائه قالب‌های مختلف طراحی اسمارت‌فون‌ها نحوه استفاده از آن‌ها را به چالش می‌کشد. این کمپانی اخیرا از نخستین اسمارت‌فون تاشونده T شکل جهان موسوم به ال‌جی Wing رونمایی کرد. متاسفانه پیرامون مشخصات داخلی اسمارت‌فون رول شونده آینده ال‌جی اطلاعات چندانی منتشر نشده است. همچنین در خصوص زمان عرضه احتمالی این هندست به بازار نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. با این‌حال یقینادر آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این گجت منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH